تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۳۵۹۱۴۹
دبیر شورای نگهبان گفت: هر کس موجب فساد، بی‌دینی و ظلم و ستم در کشور شود در حالی که مردم با مشکلات در زندگی خود مواجهند، خون شهدا را پایمال کرده‌ است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح دیروز در مراسم بزرگداشت شهدای یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: امروز هر حرکتی که سبب فساد، بی‌دینی و ظلم و ستم در کشور شود، موجب پایمال کردن خون شهداست.
وی افزود: کسانی که مرتکب این کارها می‌شوند، در حالی که امروز در کشور مردم مستضعف به سختی زندگی کرده و با بیکاری و دیگر مشکلات مواجهند، در حقیقت خون شهدا را پایمال می‌کنند.
آیت‌الله جنتی گفت: بعضی که ثروت‌های کلان می‌اندوزند، خانه دوم‌شان در اروپا و آمریکاست و هرکدامشان که نمی‌توانند در کشور بمانند، به این خانه دوم خود
می‌روند.
وی با تأکید بر اینکه ما هر چه داریم بدون اغراق به برکت خون شهدا داریم، اظهار داشت: از ابتدای خلقت تا امروز و از امروز تا روز ظهور امام زمان(عج) دنیا اینگونه بوده است که همواره عده‌ای قدرتمند و ثروتمند در این عالم هستند که ضددین و ضدفضیلت‌ها بوده و فقط به خود و قدرت‌شان می‌اندیشند و هر چه هم که قدرتشان بیشتر باشد برایشان کافی نیست، به طوری که حتی اگر همه زمین را هم بگیرند، می‌خواهند به کرات آسمانی رفته و آنها را هم‌اشغال کنند و باز سیراب نمی‌شوند.
دبیر شورای نگهبان گفت: در مقابل این جریان، انبیا الهی هستند که برای حفظ توحید و ارزش‌ها و فضایل انسانی، مأموریت داشته و برای آن قیام و جهاد و همه وجود خود را وقف این هدف می‌کنند.
شهادت‌ها بود که حزب‌الله لبنان را قدرتمند
 و داعش را تار و مار کرد
وی با تصریح بر اینکه همه ملت ایران از مسلمان و مسیحی و یهودی و زرتشتی چه بدانند و چه ندانند، بدهکار خون شهدا هستند افزود: البته درِ شهادت بسته نشده است و همین شهادت‌ها بود که حزب‌الله لبنان را قدرتمند، سوریه را آزاد و داعش را تار و مار کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ اگر این شهادت‌ها نبود و داعش بر ما مسلط می‌شد و آنچه حکومت عراق و شام می‌نامید، فراهم می‌کرد، چه بر سر ناموس مردم می‌آمد؟ همانطور که غیر از کشتن و سوزاندن و قطعه قطعه کردن، چه جنایت‌های ناموسی مرتکب شدند که انسان از بیان آن شرم دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کشوری که این همه شهید داده است نباید این همه گرسنه داشته باشد بلکه باید عدل علوی بر آن حاکم باشد؛ متأسفانه ما خیلی از قافله عقبیم، اما تا آنجا که می‌توانیم باید با تبعیض و بی‌عدالتی مقابله کنیم.
ولایت فقیه است که به وسیله سپاه و بسیج
در سوریه می‌جنگد
آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اگر ولایت فقیه نباشد، چه کسی می‌خواهد در مقابل آمریکا بایستد؟ این ولایت فقیه است که به وسیله سپاه و بسیج در سوریه می‌جنگد؛ مگر همین‌ها سوریه را آزاد نکردند؟ همانطور که در جنگ هشت ساله هم ایستادند و با موفقیت آن را به پایان رساندند.
وی با ذکر این نکته که انقلاب متعلق به ولایت فقیه است و شاه را همین ولایت از تخت به زیر کشید، گفت: دیگران همانند مصدق هم خواستند با شاه مقابله کنند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند، در حالی که وقتی ولایت فقیه می‌گوید خرمشهر را آزاد کنید، رزمندگان، دانسته روی مین می‌رفتند.
وی ادامه داد: امروز هم همین گونه است و هر چه دعا برای رهبر عزیزمان کنیم کم است چرا که مقابل دشمن ایستاده و اهل معامله نیست، در حالی که در همین مملکت عده‌ای هستند که ته دل و یا سر زبانشان می‌گویند که ما باید با دشمن کنار بیاییم؛‌این مثل آن است که انسان بگوید من با قاتل خود و زن و بچه‌ام کنار می‌آیم، در حالی که دشمن هدفش کشتن است و تنها اگر از دشمنی دست برداشت، می‌توان با او سر میز مذاکره رفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴