تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۳۵۹۰۵۰
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، امام جمعه قم گفت: جای تاسف است که نماینده مجلس جمهوری اسلامی به جای دفاع از ارزش‌های اسلامی، فحاش و کاشف حجاب را مورد حمایت و تفقد قرار می‌دهد. قم- خبرنگار کیهان:

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم که با حضور پرشکوه مردم انقلابی و بصیر این شهر در مصلای قدس برگزار شد، افزود: آیا شایسته یک نماینده مجلس است که برخلاف سوگند خود مبنی بر حمایت از ارزش‌های اسلام به صراحت آن هم در صحن مجلس اینگونه از هنجارشکنان و بدمستان بی‌حجاب و عفاف دفاع کند؟!
وی اظهار داشت: چه شده که برخی سیاسیون و اهل رسانه ساز دشمنان دین را کوک و نغمه‌های بیگانگان را تکرار می‌کنند؟
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کار برخی به جایی رسیده است که به جای اینکه از مامور زن باشرف و باغیرت و وظیفه‌شناس حمایت کنند، به او می‌تازند و خواستار برخورد با او می‌شوند و همزمان قانون‌شکن را مورد حمایت قرار می‌دهند.
وی در ادامه با اشاره به تهدیدات و دهن‌کجی‌های ترامپ در مورد برجام، گفت: همه پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد بدعهدی‌های آمریکا و اروپا در برجام محقق شد و این هوشیاری ایشان امروز محور تحلیل‌های تحلیلگران جهانی است.
آیت‌الله حسینی بوشهری یکی از نقاط ضعف بزرگ برجام را مرتبط کردن تداوم آن به صورت هر چهار ماه یکبار به تایید رئیس‌جمهور آمریکا عنوان و تصریح کرد: این ضعف و شکاف موجب سوءاستفاده دشمن شده است هرچند اگر این هم نبود، آنها همواره در پی ماجراجویی و بدعهدی بوده و هستند.
وی اظهارنظرهای متناقض سران اروپا در مورد برجام را حاکی از نفاق و دورویی و حاصل تقسیم‌ کار با آمریکایی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: آنها برای ایجاد محدودیت در برنامه‌های دفاع موشکی و حضور مقتدر منطقه‌ای ایران خیز برداشته‌اند اما بدانند این بار هم سرشان به سنگ خواهد خورد.
خطیب جمعه قم اظهار داشت: صریح و قاطع اعلام می‌کنیم اگر رفتارهای باج‌خواهانه آنها تداوم یابد، ایران از برجام خارج و معاهده ان‌پی‌تی را نیز کنار خواهیم گذاشت.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز اظهار داشت: اینکه رئیس‌جمهور آمریکا جرات پیدا می‌کند بیت‌المقدس را پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اعلام کند و به رسمیت بشناسد، به دلیل چراغ سبز مرتجعان عرب است؛ همانانی که عروسی مردم مظلوم یمن را بمباران و به عزا تبدیل می‌کنند البته این نشانه پذیرش ولایت کفار است.
امام جمعه قم همچنین سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با توسل به شجاعت حضرت علی‌اکبر(ع) جان خود را فدای عزت اسلام و ایران اسلامی کردند و امروز نیز این الگوگیری در صحنه‌های مختلف جریان دارد.
وی در ادامه روز کارگر را نیز مهم برشمرد و با تبریک به کارگران، گفت: امیدواریم رابطه اخلاقی میان کارگر و کارفرما برقرار شود نه اینکه برخی این رابطه را به حاکم و محکوم تنزل دهند زیرا در این صورت نشاط در تولید و اقتصاد از بین می‌رود.
آیت‌الله حسینی بوشهری در پایان خواستار ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی شد تا فرهنگ استفاده از تولیدات داخل افزایش و همه‌گیر شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴