تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۵۵۴۲
سخنگوی راه و شهرسازی مازندران گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران شدید در سطح محورهای کوهستانی و انسداد محورهای شریانی استان، مرکز اطلاعات راه‌ها با ارتباط لحظه به لحظه و کاربران جاده‌ای پاسخ‌گوی آخرین وضعیت راه‌ها است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سید حمید حسینی اظهار داشت: مرکز اطلاعات راه‌های استان در راستای سیاست‌های وزارت متبوعه و مرکز اطلاعات راه‌های کشور با هدف شناسایی سریع‌تر وقایع، نیازهای جاده‌ای، رفع گره‌های ترافیکی، امدادرسانی به هنگام و اطلاع‌رسانی به موقع به کاربران جاده‌ای ایجاد شده است.
وی افزود: این مرکز با دو شماره تلفن گویای 141 و 2222320 به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.
رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران با پراهمیت شمردن فعالیت کاری این مرکز در مواقع اضطراری خاطرنشان کرد: این مرکز با نصب 11 دوربین تصویری در سطح محورهای شریانی و از طریق بی‌سیم با تمام ادارات تابعه و راهدارخانه‌ها ارتباط دارد تا در مواقعی که راه به دلایل شرایط جوی نامساعد یعنی بارش برف و کولاک، ریزش کوه و سقوط بهمن مسدود می‌شود بلافاصله پیام را دریافت و در صورت مسدود بودن آن را به مرکز اطلاعات راه‌های کشور و پلیس راه گزارش کرده و به صورت اطلاعیه ضروری به سیستم سامانه گویای 141 نیز داده شود.
حسینی با اشاره به کاهش دما و بارش برف شدید در روزهای اخیر و انسداد محورها عنوان کرد: شماره تلفن گویای 141 یکی از پر مخاطب‌ترین و پرمصرف‌ترین شماره تلفن‌های اضطراری استان در این ایام بوده که این مهم حکایت از آن دارد که مردم استان این شماره و مرکز اطلاعات راه‌های این اداره کل را به خوبی شناخته و با آن در ارتباط‌ هستند.
وی در پایان یادآور شد: مسافران می‌توانند در شرایط برف و کولاک فعلی که از روز گذشته شدت بیشتری در مازندران به خود گرفت با ارتباط تلفنی از چگونگی تردد در محورهای استان مطلع شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴