تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۳۵۴۸۹۴
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار از پرداخت حدود یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان در سال جاری خبر داد.
۰
plusresetminus
پرداخت حدود یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان فریدونکناری
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، قربان نیک‌پور در گفت‌وگویی اظهار کرد: در سال جاری ۹۶۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغالزایی به فریدونکنار واگذار شده که تاکنون بیش از ۵۰ مددجو فریدونکناری این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.
 
وی با اشاره به بخش‌های استفاده شده از این تسهیلات، خاطرنشان کرد: خیاطی، آرایشگری، سوپرمارکت، فروش لبنیات و دامداری از مهم‌ترین بخش‌های بوده که از این تسهیلات استفاده شده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار با بیان اینکه تمامی مددجویان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، تصریح کرد: مددجویان در هر زمانی می‌توانند از تسهیلات امداد یا اشتغالزایی استفاده کنند.
 
نیک‌پور یادآور شد: این تسهیلات بدون بهره با بازپرداخت ۶ ساله و اقساط بسیار کم اعطا می‌شود و اگر مشاهده شود که یک مددجو از تسهیلات به خوبی در راستای ایجاد شغل استفاده کرده به صورت مجدد به او وام پرداخت می‌شود.
 
وی از پرداخت تسهیلات به غیر از مددجویان خبر داد و گفت: افرادی که در مرز پوشش کمیته امداد هستند اما هنوز زیر چتر حمایتی قرار نگرفته‌اند، فارغ‌التحصیلان بیکار و افراد بدون درآمد می‌توانند از این تسهیلات برای اشتغالزایی استفاده کنند و هر سال حدود ۳۰ درصد وام‌ها به غیر از مددجویان پرداخت می‌شود.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار با اشاره به پرداخت کمک هزینه به نوعروسان یادآور شد: برای هر عروس بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت نقدی و تا پنج میلیون تومان به صورت کالا کمک جهیزیه اعطا می‌شود.
 
نیک‌پور از ساخت یک خانه محروم در سال ۹۶ خبر داد و  گفت: با همکاری بسیج سازندگی یک منزل مسکونی برای مددجوی فریدونکناری در سال ۹۶ ساخته شد که ۱۵ میلیون تومان از سوی کمیته امداد، ۵ میلیون تومان از مددجو برای این خانه هزینه شد و همچنین بسیج سازندگی هزینه مصالح و تامین نیروی انسانی را بر عهده گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما