تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۳۵۴۴۶۲
نماینده مردم چناران در مجلس گفت: طبیعی است کسانی که به ناحق ثروت اندوزی‌هایی داشته‌اند اقداماتی را علیه طرح‌ «اعاده اموال نامشروع» خواهند داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در خصوص تحویل طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به هیأت رئیسه مجلس، محمد دهقان نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بنای ما بر این است که دوفوریت این طرح در نشست علنی روز یکشنبه هفته آینده مجلس مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

امتناع آخوندی از اظهارنظر درباره طرح اعاده اموال نامشروع

جزئیات تقدیم طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به هیات رئیسه مجلس

وی افزود: چنانچه دوفوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس تصویب شود، تا پایان سال جاری تکلیف این طرح در مجلس مشخص و به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

طراح طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان همچنین با بیان اینکه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان با بیش از 180 امضا به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شده، در خصوص تصویب یا عدم تصویب دو فوریت این طرح در مجلس اظهار داشت: اگر نمایندگانی که این طرح را امضا کردند و موافق این طرح بودند رای موافق به دو فوریت بدهند طبیعی است که دو فوریت آن تصویب خواهد شد.

دهقان خاطرنشان کرد: ما طبق قانون، طرح را به هیأت رئیسه تقدیم کردیم و از هیأت رئیسه می‌خواهیم طرح در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد و دو فوریت آن در جلسه علنی روز یکشنبه مطرح شود.

وی افزود: اگر از سوی برخی مخالفان این طرح اقداماتی علیه تصویب آن صورت نگیرد دو فوریت این طرح در مجلس تصویب خواهد شد و در جلسات علنی هفته آینده جزئیات طرح در صحن مطرح خواهد شد.

نماینده مردم چناران در مجلس در پایان گفت: طبیعی است کسانی که به ناحق ثروت اندوزی‌هایی داشته‌اند اقداماتی را علیه این طرح‌ خواهند داشت و تمام توان خود را برای عدم تصویب و اجرای آن به کار خواهند گرفت لذا امیدواریم مردم در میدان حاضر باشند و حمایت کنند تا این کار به نتیجه برسد.

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما