تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۳۵۴۳۹۸
با حضور مسئولان قائم‌شهر ساختمان جدید شهرداری ارطه و چشمه منطقه ابوخیل در ارطه افتتاح شد.
۰
plusresetminus
افتتاح ساختمان جدید شهرداری و چشمه در شهر ارطه
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، فاز نخست ساختمان جدید شهرداری ارطه با حضور عبدالله رضیان نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، عباسی معاون فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار ارطه و دیگر مسئولان ادارات افتتاح شد.

قاسمی شهردار ارطه در گفت‎وگو با جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان جدید شهرداری ارطه با هزینه‌ای یک میلیارد و 505 میلیون تومان انجام شده است که یک میلیارد و 156 میلیون آن از اعتبارات دولتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه در 500 متر است که طبقه هم کف آن ساختمان آتش‌نشانی و طبقه‌ی اول آن ساختمان شهرداری به بهره‌برداری رسید که زمین این ساختمان اهدایی از اهالی این منطقه است.

شهردار ارطه با بیان اینکه شهرداری دارای دو ماشین آتش‌نشانی بزرگ، خودرو مینی آتش‌نشانی و ماشین حمل زباله است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل شهر ارطه و شهرهای جدیدالتاسیس بحث نداشتن گریدر و لودر است که امیدواریم بتوانیم برای شهرداری ارطه این امکانات را تهیه کنیم.

این مسئول بیان کرد: شهرداری ارطه به ۸۷ کیلومتر کانال در سطح شهر نیاز دارد که در طول این چهار ماه تنها هشت کیلومتر آن را انجام دادیم و پیمانکار پس از مناقصه شروع به کار کرده است و همچنین در بحث اولویت‌بندی منطقه هم ارطه به ۶ منطقه تقسیم شد و براساس اولویت‌های هر منطقه برنامه‌هایی انجام شد.

قاسمی با بیان اینکه به‌طور مثال در منطقه قادیکلا پیاده‌روسازی و ۳۶۰ متر روشنایی و در منطقه جوجاده ۲۶۰ متر روشنایی انجام شده است، تصریح کرد: مهم‌ترین کار در سال ۹۶ درجه‌بندی شهر ارطه بود که از صفر به چهار رسید و همچنین تجهیز 10 تاکسی داخل شهری و ساختمان جدید شهرداری و آتش‌نشانی بود.

وی مهم‌ترین کار در سال ۹۷ را بحث درآمد پایدار، توسعه گردشگری، بحث بام شهر ارطه، ایجاد پارا گلایدر برای جذب توریست و آب‎بندان 30 ‎هکتاری عنوان کرد و گفت: چشمه‌ منطقه ابوخیل با مساحت ۲۴۰ متر مربع و به میزان اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان بود که توسط شهرداری ارطه طراحی و اجرا شد، ارطه با قدمت چندین ساله نیازمند حمایت‌های مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری است.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴