با حضور مسئولان شهرستانی

دفتر سایت خبری رامسرنوین افتتاح شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۵۳۷۷۷
دفتر سایت خبری رامسرنوین با حضور مسئولان و فعالان رسانه‌ای شهرستان رامسر در مجتمع تجاری گل نرگس افتتاح شد.
۰
plusresetminus
دفتر سایت خبری رامسرنوین افتتاح شد
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، مراسم افتتاح دفتر سایت خبری رامسرنوین با حضور مسئولان و فعالان رسانه‌ای شهرستان رامسر در مجتمع تجاری گل نرگس برگزار شد.

*آگاهی‌بخشی به مردم خواست اولیه از رسانه‌ها

امام جمعه رامسر در این مراسم بیان اینکه ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و خبری در کنار مجموعه فروشگاهی و اقتصادی از اقدامات موثر است گفت: این اقدام نشان می‌دهد که متولیان این حوزه هیچگاه از بخش‌های فرهنگی غافل نیست.

حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی افزود: خواسته اولیه ما از رسانه‌ها آگاهی‌بخشی به جامعه است.

وی گفت: رسانه‌هایی که به دور از حواشی و سیاسی‌کاری به تحلیل موضوعات می‌پردازند در خط انبیاء حرکت می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه مجموعه‌های خبری پول‌ساز نیستند، گفت: همه باید در رفع مشکلات رسانه‌ها گام برداریم.

امام جمعه رامسر موج رسانه‌ای این شهرستان را بسیار عالی دانست و افزود: رامسر خبرنگاران حرفه‌ای و فعالی دارد که همیشه مورد حمایت دفتر امام جمعه بوده‌اند اما این دلیلی نمی‌شود که همه قلم‌ها را تایید کنیم.

رضایی با بیان اینکه گاهی برخی رسانه‌ها صدای مسئولان را در می‌آورد، از مسئولان خواست حتی اگر اشتباهی در رسانه‌ها سر می‌زند با سعه صدر برخورد کنند.

امام جمعه رامسر با قدردانی از مدیر مسئول رامسر نوین و همکارانش بابت راه‌اندازی این سایت خبری اظهار کرد: با پرداخت اجاره یکساله این دفتر سهمی در این کار فرهنگی داریم.

پوریا جنت‌صادقی مدیر مسئول رامسرنوین نیز در این مراسم با بیان اینکه این پایگاه خبری از سال ۹۱ با نام نیمه‌پر فعالیت داشت گفت: پس از درخواست اخذ مجوز رسمی و با توجه به بومی‌سازی رسانه‌ها پروانه انتشار این سایت با نام رامسرنوین و به عنوان اولین سایت خبری از ماه‌های پیش به ادامه فعالیت رسمی پرداخت.

وی افزود: خط فکری این سایت خبری در راستای گفتمان انقلاب اسلامی که دربرگیرنده همه افکار وابسته به نظام مقدس جمهوری است، می‌باشد و به هیچ جناح خاص سیاسی وابسته نیست.

مدیر مسئول رامسرنوین با بیان اینکه خیرین و اعضای گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان برای راه‌اندازی این دفتر رایزنی و حمایت کردند اظهار داشت: مطالبه‌گری از مسئولان و انعکاس مشکلات مردم برای این رسانه در ارجعیت قرار دارد و در پی آن خدمات ارائه شده نیز منعکس می‌شود.

جنت‌صادقی از کادرسازی رسانه‌ای در این پایگاه خبری خبر داد و گفت:  وضعیت مادی رسانه‌ها و عدم درآمدسازی رسانه در کل کشور از مشکلات بزرگ برای رسانه‌ها است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴