تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۵۳۳۵۱
جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در حالی که سینمای هالیوود سالی خوبی را برای زنان نداشت جایزه جنجالی خواهد بود و باید دید برنده جایزه آیا باز هم بیانیه در اعتراض به سوء استفاده جنسی بازیگران هالیوود اعلام می‌کند یا نه.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تا ساعاتی دیگر مراسم آکادمی اسکار برگزار شده و برندگان جوایز خود را دریافت خواهند کرد. جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در حالی که سینمای هالیوود سالی خوبی را برای زنان نداشت جایزه جنجالی خواهد بود و باید دید برنده جایزه آیا باز هم بیانیه در اعتراض به سوء استفاده جنسی بازیگران هالیوود اعلام می‌کند یا نه.

فرانسس مک‌دورمند برای فیلم "سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری"، سیرشا رونان برای "لیدی برد"، سالی هاوکینز برای بازی در "شکل آب"، مریل استریپ برای پست و مارگو رابی برای ایفای نقش در "من، تونیا" نام پنج بازیگری است که امسال برای اسکار ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد شده اند.

جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن یکی از جذاب و در عین حال سخت‌ترین رشته‌های آکادمی اسکار است. جایزه‌ای که امسال رکوددار خود مریل استریپ را بار دیگر در میان نامزد‌ها می‌بیند.
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴