تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۵۲۱۲۳
رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار از آعاز به‌کار پایگاه امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
آعاز به‌کار پایگاه امداد نوروزی از ۲۵ اسفند در فریدونکنار
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، هادی شفیع‌زاده رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات و طرح ملی ایمنی جمعیت هلال احمر از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۷ در کنار پلس راه سابق فریدونکنار راه‌اندازی می‌شود.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه امداد و نجات نوروزی، خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات نوروزی در زمینه ایمنی و سلامت مسافران، پخش بروشور و نقشه‌های شهری، راهنمایی مسافران نوروزی، معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان و گرفتن فشار و تست قند خون فعالیت می‌کند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار تصریح کرد: ۳۵ امدادگر به همراه پرسنل در بخش امداد و نجات و ۹۰ نفر در طرح ملی ایمنی و سلامت در پایگاه نوروزی هلال احمر فریدونکنار به‌کارگیری می‌شوند.
 
این مسؤول با بیان فعالیت‌های فرهنگی پایگاه امداد و نجات نوروزی ، یادآور شد: ایجاد کلبه سنتی، برگزاری نمایشگاه امداد و نجات، ایجاد بازارچه خیریه، برگزاری مانور امداد و نجات و راه‌اندازی غرفه اقلام سنتی از اقداماتی است که در زمینه فرهنگی انجام می‌شود.
 
شفیع‌زاده با اشاره به اینکه طرح پایگاه امداد و نجات نوروزی امسال به صورت مشترک اجرا می‌شود، گفت: این طرح با همکاری گردشگری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و اورژانس ۱۱۵ انجام می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴