تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۳۵۱۷۹۷
آستان قدس رضوی در هر استان یک دفتر برای شناسایی محرومان و مستضعفان و نیز سازماندهی خیّران و خادمیاران تخصصی به منظور ارائه خدمات داوطلبانه به محرومان در همان استان راه‌اندازی کرده است.
۰
plusresetminus
ساماندهی70 هزار خادمیار آستان قدس رضوی برای خدمت به محرومین و مستضعفان
به گزارش بلاغ، دکتر علی اکبر عصارنیا مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی با بیان این مطلب گفت: بر اساس راهبرد آستان قدس رضوی مبنی بر توسعه مفاهیم خدمت، خادم و مخدوم، زمینه خدمت افراد متخصص در حوزه‌های مختلف فراهم شده است.

عصارنیا گفت: در قالب طرحی، خادمیاران رضوی علاوه‌بر خدمت در حرم مطهر، بخشی از ماموریت خود را به صورت داوطلبانه به محرومان و مستضعفان در منطقه محل سکونت ارائه خدمت می‌کنند.

وی افزود: بر اساس این طرح، در هر استان یک دفتر تاسیس و شروع به فعالیت کرده است، که مهم‌ترین فعالیت این دفاتر، شناسایی محرومین و مستضعفین به منظور ارائه خدماتی نظیر اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس با همکاری سایر نهادهای دولتی و غیردولتی و نیز ثبت‌نام و گزینش خادمیاران رضوی و سازماندهی آنان در قالب گروه‌های تخصصی برای ارائه خدمت به مردم محروم همان استان است.

مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی تاکید کرد: تاکنون حدود 70 هزار نفر خادمیار توسط این دفاتر شناسایی و جذب و جهت ارائه خدمات تخصصی به مردم محروم همان منطقه سازماندهی شده‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴