تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۴۵۷۱۳
سرمربی تیم فوتبال شهروند مقاومت جویبار با انتقاد از نحوه برگزاری بازی‌ها گفت: طبق دستورالعمل هیئت فوتبال استان دو بازی آخر باید هم‌زمان در کل استان انجام می‌شد ولی این امر اتفاق نیفتاد و باعث شد که نتایج تغییر کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، مهدی اصغرپوربا انتقاد از داوری بازی روز گذشته این تیم اظهار کرد: نحوه داوری در طول این مدت اصلاً رضایت‌بخش نبود و به روند تیم ما بسیار آسیب رساند.

وی افزود: تیم شهروند مقاومت جویبار در یک‌روند روبه جلویی قرار داشت و قهرمانی ما تقریباً قطعی بود ولی به دلیل مسائلی در هیئت فوتبال استان، نگذاشتند این روند ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم شهروند مقاومت جویبار با گلایه از عدم‌ حمایت مسئولان از این تیم گفت: بازیکنان تیمم باشرافت و بدون هیچ چشم‌داشت مالی غیرتمندانه در این لیگ بازی کردند و در طول این مدت هیچ‌کدام از مسئولان از تیم حمایت نکردند.

اصغرپور به تخلفات هیئت فوتبال در برگزاری بازی‌ها اشاره کرد و افزود: طبق دستورالعمل هیئت فوتبال استان دو بازی آخر باید هم‌زمان در کل استان انجام می‌شد ولی این امر اتفاق نیفتاد و باعث شد که نتایج تغییر کند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار که آیا به داوری و تخلف هیئت فوتبال اعتراض می‌کند گفت: اگر اعتراض کنیم صدای ما به‌جایی نمی‌رسد و کسی رسیدگی نمی‌کند، این تیم هم در شهر خود و هم در استان غریب است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴