کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتبال شهروند مقاومت جویبار مطرح کرد

تخلف در زمان 2 بازی آخر لیگ برتر فوتبال مازندران/ صدای اعتراض ما به جایی نمی‌رسد

13 بهمن 1396 ساعت 11:40

سرمربی تیم فوتبال شهروند مقاومت جویبار با انتقاد از نحوه برگزاری بازی‌ها گفت: طبق دستورالعمل هیئت فوتبال استان دو بازی آخر باید هم‌زمان در کل استان انجام می‌شد ولی این امر اتفاق نیفتاد و باعث شد که نتایج تغییر کند.


به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، مهدی اصغرپوربا انتقاد از داوری بازی روز گذشته این تیم اظهار کرد: نحوه داوری در طول این مدت اصلاً رضایت‌بخش نبود و به روند تیم ما بسیار آسیب رساند.

وی افزود: تیم شهروند مقاومت جویبار در یک‌روند روبه جلویی قرار داشت و قهرمانی ما تقریباً قطعی بود ولی به دلیل مسائلی در هیئت فوتبال استان، نگذاشتند این روند ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم شهروند مقاومت جویبار با گلایه از عدم‌ حمایت مسئولان از این تیم گفت: بازیکنان تیمم باشرافت و بدون هیچ چشم‌داشت مالی غیرتمندانه در این لیگ بازی کردند و در طول این مدت هیچ‌کدام از مسئولان از تیم حمایت نکردند.

اصغرپور به تخلفات هیئت فوتبال در برگزاری بازی‌ها اشاره کرد و افزود: طبق دستورالعمل هیئت فوتبال استان دو بازی آخر باید هم‌زمان در کل استان انجام می‌شد ولی این امر اتفاق نیفتاد و باعث شد که نتایج تغییر کند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار که آیا به داوری و تخلف هیئت فوتبال اعتراض می‌کند گفت: اگر اعتراض کنیم صدای ما به‌جایی نمی‌رسد و کسی رسیدگی نمی‌کند، این تیم هم در شهر خود و هم در استان غریب است.


کد مطلب: 345713

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/345713/تخلف-زمان-2-بازی-آخر-لیگ-برتر-فوتبال-مازندران-صدای-اعتراض-جایی-نمی-رسد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com