تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۳۴۳۰۴۱
بانوی متانت الهی و مظهر لطافت و رحمت سبحانی سعادت‌بخش انسان‌ها بویژه زنان مسلمان است.
۰
plusresetminus
حضرت زینب(س)، آیه فضیلت‌های والدین خویش و الگوی همه عصرها و نسل‌هاست
به گزارش بلاغ،  نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی میلاد خجسته بی بی حضرت زینب سلام‌الله علیها را تبریک گفت.

متن پیام آیت‌الله توکل بدین شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ولادت سرورانگیز سرمایه بی‌پایان بشریت، مظهر عالی‌ترین و جوانمردانه‌ترین صبر انسانی، زینت زنان عالم، حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار مبارک باد.
 
حضرت زینب سلام‌الله‌علیها، آیه‌ی فضیلت‌های والدین خویش در تجلی صفات عالی انسانی و الهی است. این بانوی صبر و شکیبایی شاکرانه، نامی به زینت آراستگی‌های پدر عالی‌مقام خویش و الگوی همه انسان‌ها در همه عصرها و نسل‌هاست.
 
سفیر زنده‌نگه‌دارنده نهضت عاشورا، درس ایثار شهادت‌محور را در صبوری به اتمام و اکمال رساند و هدیه‌ی بی‌نظیر شکیبایی زیبانگریانه قیام الی‌الله را برای همه ابناء بشر به ارمغان آورد.
 
میلاد فرخنده و سراسر نور و امید زینب کبری سلام‌الله‌علیها، فخر بشریت و افتخار محبان و عاشقان اهلبیت علیهم‌السلام بویژه بانوان، سمبل عفاف و حجاب، آذرخش خشم و متانت الهی و مظهر لطافت و رحمت سبحانی، بر عموم مسلمانان به‌خصوص ولی‌الله‌الاعظم (عج‌الله...)، نائب آن حضرت و بانوان و در رأس آنان پرستاران دلسوز و رئوف تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم تا همه زنان مسلمان بویژه بانوان عزیز ایرانی با درس‌آموزی از زندگی این نمونه خلقت، در جهت سعادت و نیکبختی گام بردارند.
 
4جمادی‌الاول 1439 برابر با دوم بهمن 1396
 سیدرحیم توکل
 نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما