تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۳۴۲۶۲
استاندار مازندران گفت: نمره‌ای من به صادرات مرکبات در مازندران صفر است و رسانه‌‌ها این موضوع را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، ربیع فلاح ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی این استان با اشاره به تولید بیش از یک‌میلیون و 800 هزار تن مرکبات در استان مازندران افزود: میزان صادرات این محصول امسال بسیار کم بود که این امر قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: نمره من استاندار به صادرات مرکبات صفر است و این موضوع در رسانه‌ها اعلام شود.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به برخی انتقادها درباره نبود زیرساخت صادرات در استان مازندران خاطر نشان کرد: زیرساخت برای صادرات باید توسط ما متصدیان و دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.
وی بیان داشت: کشاورز با مشقات زیادی اقدام به تولید مرکبات کرد ولی من متولی اگر برای به ثمر رساندن تولید برنامه نداشته باشم، جای تاسف دارد.
وی گفت: برای توسعه صادرات باید کارگروه‌های استانی فعال شود.
این مسئول با اشاره به بازار مناسبی که در عراق برای توسعه صادرات وجود دارد، تصریح کرد: میزان صادرات 35 درصدی محصول مازندران قابل قبول نیست، عراق نیازمند به صدور کالا است باید از این ظرفیتی که برای پذیرش کالا در این کشور وجود دارد به خوبی استفاده شود.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به ظرفیت‌های تولید استان مازندران نظیر گل و گیاه، لبنیات، تخم‌مرغ و مرغ خاطرنشان کرد: زمینه صادرات بیشتر این محصولات فراهم شود.
وی با انتقاد از کاربردی نبودن برخی جلسات استان مازندران گفت: از هم اکنون باید برای افزایش صادرات مرکبات استان مازندران برنامه‌ریزی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴