معاون اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

مشکلی برای ارائه مجوز احداث رمپ بانک ملی نداریم/ درخواستی در اختیار ما قرار نگرفت

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۳۴۱۱۴۱
معاون اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: میراث فرهنگی مشکلی برای ایجاد رمپ در شعب بانک ملی میدان امام حسین(ع) ساری ندارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، عدم وجود رمپ مناسب برای دسترسی افراد کم‌توان جسمی به بانک ملی در میدان امام حسین(ع) ساری با پاسخ متولیان این بانک مواجه شد.

در پاسخ بانک ملی به گزارش خبرنگار ما آمده است: «از سال 89 تلاش‌هایی برای مناسب‌سازی شعبه در دست اقدام بوده که به‌دلیل ثبت شعبه در لیست میراث فرهنگی و برخی مسائل مربوط به شهرداری، تا این تاریخ بانک موفق به انجام این امر نشده است. تمام تلاش اداره امور شعب مازندران بر این است که در اولین فرصت این شعبه و سایر شعب باقی‌مانده را برای این قشر عزیز مناسب‌سازی نماید.»

در پیگیری خبرنگار بلاغ از عبدالمطلب شریفی معاون اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ارتباط با عدم ایجاد رمپ در این بانک و مباحثی که متولیان این بانک مطرح کردند، وی اظهار کرد: میراث فرهنگی مشکلی برای ارائه مجور ایجاد رمپ ندارد.

وی افزود: پوسته این ساختمان جزو آثار میراث است و هرگونه تغییر و تحول باید با نظر کارشناسی این سازمان برای حفظ میراث کشور باید انجام شود.

شریفی خاطرنشان کرد: برای ایجاد رمپ میراث فرهنگی مشکلی ندارد و تاکنون نامه‌ای برای احداث رمپ دریافت نکردیم.

وی اضافه کرد: متولیان بانک درخواست را از طریق معاونت این سازمان پیگیری و پس از بررسی این سازمان، به وظیفه قانونی خویش برای ایجاد رمپ مناسب اقدام می‌کند.

بحث نامه‌نگاری به شهرداری ساری هم توسط خبرنگار ما در حال پیگیری است و مقرر شد که اطلاعات فنی و دلیل ممانعت مطرح شده در طول 7 سال اعلام شود.

به گزارش بلاغ، بنا بر اطلاعات که متولیان بانک ملی در اختیار این رسانه قرار دادند، در حال حاضر 50 درصد از شعب بانک ملی در استان مازندران فاقد رمپ مناسب برای تردد است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما