آمار رسمی گمرک نشان داد

واردات ۳۳ تن بوق به کشور

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۳۳۹۲۸۸
بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در هفت ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۳۳ تن بوق، سوت، ارکستريون، ارگ و ساير آلات صوتي دميدني با دهان به کشور وارد شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در هفت ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۳۳ تن بوق، سوت، ارکستريون، ارگ و ساير آلات صوتي دميدني با دهان به کشور وارد شده است. ارزش ریالی این حجم از واردات ۱۲ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۵۷۲ ریال و ارزش دلاری آن نیز ۸۹ هزار و ۴۵ دلار در آمارهای گمرک به ثبت رسیده است. بر اساس این گزارش مبدا تمام اقلام وارداتی مذکور کشور چین بوده است.
همچنین در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۲۳۵ میلیارد کالا از آمریکا وارد کشور شده است که در این میان قرابه، بطری، تنگ و مواد پلاستیکی سهم چشمگیری داشته‌اند.واردات این کالاها در حالی است که این مواد به راحتی در ایران تولید می‌شود و حتی قرابه‌های ایرانی حرف اول را در کیفیت می‌زنند اما واردات این کالاها سبب شده تا کالای ایرانی روز به روز به فراموشی سپرده شود.      همچنین براساس آمار اتاق بازرگانی، صنایع و معادن در پنج ماهه نخست سال بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان معادل 49 میلیون و 252 هزار و 439 دلار تخم سبزیجات، بطری و تنگ از کشور‌های مختلف به ایران وارد شده است. بر اساس آمار گمرک، ایران در سال جاری یک محموله بز زنده از کشور اسپانیا به وزن 32 هزار و 300 کیلوگرم به ارزش 615 هزار و 638 دلار وارد کرده است. همچنین در سال جاری از فرانسه میمون وارد کرده است. این میمون‌ها به ارزش 4/247 دلار و برای تحقیقات پزشکی آزمایشگاهی و سرم سازی وارد کشور شده است. از چین هم سگ‌ماهی وارد شده است. ارزش محموله سگ‌ماهی وارداتی از چین 21 هزار و 930 دلار اعلام شده است.
منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴