تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۳۳۸۰۱۵
عضو کمیسیون انرژی گفت: دولت هیچ توجهی به اقتصاد مقاومتی ندارد که اگر داشت این مشکلات بوجود نمی‌آمد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، غلامرضا شرفی درباره علل اعتراضاتی که اخیراً در کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: عمق علت این تجمعات مشکلات اقتصادی است که گریبانگیر مردم شده است.
وی ادامه داد: البته این موضوع را باید اشاره کنم که وجود مشکلات اقتصادی صرفاً مربوط به این دولت و یا دولت قبل نبود، مشکلات انباشته شده طی سال‌های متمادی است که الان این معضل را به وجود آورده است.
عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد تجمعات مختلف در بخش‌های اقتصادی شامل فولاد، نفت، قرارداد موقت‌ها، تأمین اجتماعی و دیگر دستگاه‌های اقتصادی بوده‌ایم گفت: متأسفانه طی این سال‌ها کسی پاسخگوی این مشکلات نبود و از همه بدتر آنکه مسئولان دولتی ظاهراً طرح‌هایی را اجرایی می‌کردند که هیچ صبغه مطالعاتی برای آن وجود نداشت یا حتی نمونه‌های مشابه خارجی را نیز بررسی نکرده بودند، در حالی که اگر کار مطالعاتی و کارشناسی بر روی آنها صورت می‌گرفت قطعاً شاهد وقوع این اتفاقات نبودیم.
شرفی با تأکید بر اینکه متأسفانه شعارهای دولت با وجود گذشت پنج سال محقق نشده است، گفت: در یک دوره دولت حل مشکلات اقتصادی را منوط به حل مشکلات هسته‌ای کرد و پس از آن توافق هسته‌ای امضا شد، اما مشکلات اقتصادی برطرف نشد که این موضوع نشان می‌دهد دولت مسیری را که انتخاب کرده اشتباه بوده است.
وی با اشاره به اینکه دولت هیچ توجهی به اقتصاد مقاومتی ندارد، ادامه داد: ظاهراً مسئولان دولتی درک درستی از اقتصاد مقاومتی نداشته یا کارشناسان و مشاور آنها این موضوع را به درستی برای مسئولان تبیین نکرده‌اند که اگر کمترین توجه به اقتصاد مقاومتی صورت می‌گرفت قطعاً این مشکلات وجود نداشت.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴