در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان مطرح شد

ورزش و جوانان جزو اولویت اول استان است/ مازندران استان پیشگام ورزش کشور

تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۳۳۷۲۶۸
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان گفت: امروز مفتخریم که اعلام کنیم ورزش و جوانان جزو اولویت های اول استان محسوب می شود
۰
plusresetminus
ورزش و جوانان جزو اولویت اول استان است/ مازندران استان پیشگام ورزش کشور
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،با حضور فریبا محمدیان و مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان مازندران به میزبانی سوادکوه برگزار گردید.

جلسه شورای اداری ورزش و جوانان مازندران با حضور سرکار خانم فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، فرماندار سوادکوه، معاونین و روسای ستادی اداره کل، نواب رئیسیان هیات های ورزشی استان به میزبانی سوادکوه در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان گفت: امروز مفتخریم که اعلام کنیم ورزش و جوانان جزو اولویت های اول استان محسوب می شود.

حبیب حسین زادگان در این جلسه با بیان اینکه ورزش و جوانان جزو اولویت اول استان است، تصریح کرد: ورزش و جوانان استان با همکاری دیگر دستگاههای اجرایی استان توسعه خوبی داشته و به افتخاراتی نائل آمد.

وی با اشاره به اینکه ورزش مازندران از نظر زیرساختی به برنامه ششم نزدیک شده است، افزود: ورزش و جوانان از ارگانهای مهم و حساس است و می تواند در بحث آسیب های اجتماعی کمک شایانی نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش مازندران رتبه نخست ورزش قهرمانی کشور را در اختیار دارد، گفت: دستگاه ورزش و جوانان در دیگر حوزه های فرهنگی، همگانی و امور بانوان جزو برترین های کشور است.

حسین زادگان در پایان خاطرنشان کرد: ورزش بانوان باحضور ورزشکاران مستعد همپای مردان برای استان و کشور افتخارآفرینی می کند.

فریبا محمدیان در این جلسه با بیان اینکه مازندران پیشگام ورزش کشور است، تصریح کرد: ورزشکاران زن و مرد مازندرانی برای اقتدار ورزش کشور افتخارآفرینی می کنند.

وی با اشاره به اینکه وزارت برنامه های ویژه برای بانوان دارد، افزود: آمار کاهش تحرک بدنی بانوان، افزایش سهم ورزش قهرمانی، افرایش سهم عفاف فرهنگ اسلامی و ایرانی، افزایش سهم ورزش بانوان در حوزه اقتصادی از مهمترین برنامه ویژه وزارت برای توسعه ورزش بانوان است.

محمدیان در ادامه گفت: در صورت تصویب فدراسیون در ادامه با دو نایب رئیس آقا و بانو در هیات های ورزشی فعالیت خواهد کرد.

همچنین مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ورزش همگانی در استان توسعه یابد، اذعان داشت: زنان سالم در یک خانه موجب سالم بودن فرزندان و خانواده می شود.

مریم فرج پور معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن ارائه گزارش و عملکرد حوزه ورزش بانوان اظهار کرد:ورزشکاران بانوان مازندرانی هم دوش مردان برای شکوفایی ورزش استان فعال هستند و نقش موثری در توسعه ورزش کشور و استان دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴