تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۳۷۰۳۰
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از مجموعه دوستانی که در این ۱۱ سال کنار ما بودند تشکر می کنم. خیلی از آنها دیگر در بین ما نیستند اما زحمات زیادی کشیدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخابات والیبال گفت: صحبت کردن در این فضا سخت است. خیلی تلاش کردیم تا به اهداف پیش رو‌ برسیم. از مجموعه دوستانی که در این ۱۱ سال کنار ما بودند تشکر می کنم. خیلی از آنها دیگر در بین ما نیستند اما زحمات زیادی کشیدند. از همه اصحاب رسانه و زحمت کشان که در این ۱۱ سال کنار والیبال بودند هم تشکر ویژه می کنم. از همه بازیکنان خوب رده های ملی هم تشکر می کنم. از سال ۲۰۰۷ از رده نوجوانان به تیم ملی اضافه شدند و حالا مدعی هستیم در بزرگسالان می‌توانیم دو‌ تیم ملی آماده داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: والیبال گلخانه ای عمل نکرده است و نمی‌دانم چرا برخی ها این اعتقاد را دارند. موضوع لیگ برتر را هم به موقع تحلیل خواهیم کرد اما مسایل اقتصادی کشور را هم باید در نظر گرفت.موفقیت هایی مه حاصل شد به دلیل تلاش یک مجموعه بود. از همه دوستان که در این مدت به انواع مختلف به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. والیبال گلخانه ای عمل نکرده است و نمی‌دانم چرا برخی ها این اعتقاد را دارند. موضوع لیگ برتر را هم به موقع تحلیل خواهیم کرد اما مسایل اقتصادی کشور را هم باید در نظر گرفت.

داورزنی ادامه داد: موفقیت هایی که حاصل شد به دلیل تلاش یک مجموعه بود. از همه دوستان که در این مدت به انواع مختلف به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم.چون من عضو هیات رییسه جهانی هستم در کنار والیبال خواهم بود تا به اهداف عالی خود برسیم. از اصحاب رسانه که در این مدت حامی والیبال بودند هم تشکر می کنم.

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴