تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۳۶۵۳۶
رئیس قوه قضائیه صبح سه شنبه پس از ورود به کرمانشاه، از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب بازدید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رئیس قوه قضائیه صبح سه شنبه پس از ورود به کرمانشاه، از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب بازدید کرد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، رئیس قوه قضائیه صبح سه شنبه پس از ورود به کرمانشاه، از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب بازدید کرد.


آیت الله آملی لاریجانی در این بازدید که حدود ۴ ساعت به طول انجامید، به صورت مستقیم با برخی ساکنان محله فولادی سرپل ذهاب که در جریان زلزله ۲۱ آبان بیشترین خسارت را دیده است، گفت و گو کرد.

رئیس قوه قضاییه همچنین در یکی از چادر‌های ساکنان این منطقه نیز حضور یافت و در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفت.

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه بازدید از سرپل ذهاب به صورت سرزده به دبستان کانکسی قیام در این شهرستان رفت و با دانش آموزان این مدرسه در فضایی صمیمانه به گفت و گو پرداخت.

رئیس قوه قضاییه همچنین با حضور در دادگستری شهرستان سرپل ذهاب، از نزدیک در جریان فعالیت‌های مسئولان قضایی این شهرستان که در تعدادی چادر به ارائه خدمت می‌پردازند، قرار گرفت.

آیت الله آملی لاریجانی در طول مدت بازدید از این منطقه، دستورات لازم برای رفع مشکلات حادثه دیدگان را صادر کرد و علاوه بر این دستور داد تا نامه‌های نوشته شده توسط ساکنان این منطقه جمع آوری و مورد بررسی قرار گیرد.

در جریان این بازدید، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و همچنین فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، توضیحات لازم را به رئیس دستگاه قضایی ارائه کردند.

وزیر دادگستری، نماینده سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، دادستان کل کشور، رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه، معاون مالی و اداری قوه قضائیه، معاون راهبردی دستگاه قضایی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه و جمعی دیگر از مسئولان قضایی، آیت الله آملی لاریجانی را در این بازدید همراهی کردند.

 

منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴