کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آزمون: آرزوی دیدار با رهبری و سردار سلیمانی را دارم

29 آذر 1396 ساعت 1:18


به گزارش بلاغ، ملی پوش گنبدی فوتبال ایران در دیدار با امام جمعه گنبدکاووس، دیدار با رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی را دو آرزوی بزرگ خود در زندگی عنوان کرد.
سردار آزمون صبح دیروز به همراه تنی چند از مربیان سابق گنبدی خود به دیدار حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس رفت. در این دیدار مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه بنده در زندگی دو آرزوی بزرگ دارم، اظهار داشت: دیدار با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و دیدار با سردار رشید سپاه اسلام سرلشگر قاسم سلیمانی این دو آرزوی بزرگ من در زندگی است که امیدوارم بتوانم به آنها دست پیدا کنم.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در این دیدار ضمن تقدیر از افتخارآفرینی‌های سردار آزمون برای کشورمان در قالب تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: شهرستان گنبدکاووس به داشتن جوانانی هم‌چون شما که با توکل به خدا و با ایمان و اراده قوی فعل خواستن را صرف کرده‌اید افتخار می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی با بیان اینکه درخشش شما در تیم ملی و همچنین در مسابقات اروپایی به همراه تیم باشگاهی‌تان موجی از سرور و خوشحالی را در میان همه هموطنان ایرانی‌مان به ویژه مردم خوب و ورزش‌دوست گنبدکاووس ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: بدون تردید شما جوانان موفق و با اراده می‌توانید الگوهایی برای سایر جوانان کشور باشید و از این حیث باید بسیار مراقب رفتارها و زندگی خود باشید.
وی با بیان اینکه باید با کمک شما ستارگان ورزش کشور که در کمال تواضع همچنان خود را به گنبدکاووس و زادگاه خود مدیون می‌دانید استعدادیابی در شهرستان را ساماندهی کنیم، گفت: باید استعدادهای مختلف ورزشی شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان را شناسایی کرده و شرایط حضور آنها در مدارج و سطوح بالاتر را فراهم کرد.
امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از حضور سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان در این جلسه، تصریح کرد: اینکه یک جوان شایسته ترکمن و گنبدی امروز و در حالی‌که در بالاترین سطح فوتبال دنیا مشغول به افتخارآفرینی است این چنین متواضع، مودب و با اخلاق است نشان از فرهنگ بالای قوم ترکمن و مردمان گنبدکاووس دارد.


کد مطلب: 334902

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/334902/آزمون-آرزوی-دیدار-رهبری-سردار-سلیمانی-دارم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com