BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ایجاد اقتصاد پویا و درآمد پایدار از اصول مهم شورای شهر و شهرداری است | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۳۳۴۵۶۰
معاون فرماندار سوادکوه گفت: مردم بعد از انتخابات شورای‌شهر و انتخاب شهردار، منتظر اقدامات هستند و ایجاد اقتصاد پویا و درآمد پایدار از اصول مهم شورای شهر و شهرداری است که نهاد غیر‌دولتی و عمومی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، عین‌الله طالبی در مراسم معارفه شهردار جدید زیراب با اشاره به اینکه آموزه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی ما بر موضوع مشارکت تأکید ‌دارند، اظهار کرد: در اصل ششم قانون اساسی بر اتکا به مدیریت مردم‌سالارانه که به معنای واقعی دموکراسی است، اشاره‌شد و در ابتدا افراد سالمند و با‌تجربه در شوراها بودند و هر چه جلوتر رفتیم، اتکا بر افکار جوانان، جوانگرایی و اقدامات علمی و بر‌اساس دانش و انتخاب افراد اصلح مورد نظر است که از مزایای مشارکت عمومی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم بعد از انتخابات شورای‌شهر و انتخاب شهردار، منتظر اقدامات هستند و ایجاد اقتصاد پویا و درآمد پایدار از اصول مهم شورای شهر و شهرداری است که نهاد غیر‌دولتی و عمومی است.

معاون فرماندار سوادکوه افزود: گام‌های زیادی برای توسعه باید برداشته شود و ما روستا‌شهر هستیم و جمعیت‌کم و بافت‌سنتی داریم و باید تبدیل به شهر‌خودسامان و سپس شهر‌استانی شود.

طالبی با بیان اشاره به اینکه اقتصاد و بافت شهری باید برای همه اقشار جامعه توسعه پیدا‌کند، تاکید کرد: شهرداری‌ها باید به دنبال درآمد پایدار و اقتصاد پویا باشند و نیاز به زحمت، همدلی و هم‌افزایی است و زیراب جایگاه ویژه‌ای دارد و این شهر در انقلاب و جنگ خوش درخشید و این مردم نیاز به تکریم، احترام و توجه دارند و باید نوکری آنان را انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و اصلاح مبلمان‌شهری در سرلوحه کارها باشد و زحمات افرادی که گام‌های اولیه را برداشتند، تداوم پیدا‌کند، افزود: شهرداری‌ها، خودگردان و خود‌سامان هستند و تا 30 درصد اقدامات شهر را دولت می‌تواند کمک کند و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس مدیریت، منطق و توجه به اقشار مختلف جامعه باشد.

معاون فرماندار سوادکوه در پایان با بیان اینکه باید اقتصاد‌شهری و درآمد ثابت پایدار مورد‌توجه جدی باشد و فعالیت‌ها در اتکا بر پروانه‌ساختمان و تراکم‌فروشی محدود باقی نماند، تصریح کرد: شهرستان سوادکوه از همه ابعاد شاخص است و بسترهای ایجاد درآمد را دارد و باید مدیریت شود تا خروجی فعالیت‌ها، رضایت‌مندی مردم و آبادانی شهر باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴