تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۳۳۵۴۱
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: آمریکا حال با شکست خوردن داعش، برای ضعف خود به دنبال راهکار دیگری است تا بیت‌المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی ‌کند.
۰
plusresetminus
معرفی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشانه ضعف آمریکاست/ وحدت میان حوزه و دانشگاه زمینه ساز تعالی و رشد است
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: قدس مظلوم واقع شده و نباید به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی شود و حال آمریکا با شکست خوردن داعش برای ضعف خود به دنبال راهکار دیگری است تا بیت‌المقدس را پایتخت صهیونست معرفی ‌کند.

وی افزود: در داخل کشور نوعی هم‌صدایی ایجاد شده چراکه این اقدام دست‌اندازی به ارزش‌های اعتقادی تمامی مسلمانان است.

معلمی تصریح کرد: حال خاندان سعودی از آمریکا و اسرائیل دنبال‌روی می‌کنند اینها حکایت از ضعف آنان دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: در این میان مسلمانان جهان احساس می‌کنند که این خواسته قلبی تمامی مسلمانان برای آزادی بیت‌المقدس است و در گذشته مسلمانان پس از زیارت کعبه برای زیارت بیت‌المقدس نیز می‌رفتند و در حال حاضر به دنبال آزادی بیت‌المقدس هستیم.

این نماینده با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله که آمریکا تصور می‌کند قدس بی‌صاحب است در حالی که سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس است که توانست داعش را نابود کند، ادامه داد: این سخن سید حسن نصرالله وحشتی را در دل اسرائیل ایجاد کرد که قدس فرماندهی دارد که از جمله چهره‌های محبوب تمامی مسلمانان است، اگر اقدامی برای قدس انجام دهد مردم منطقه تنهایش نخواهند گذاشت.

معلمی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام می‌فرمود دست‌های پلیدی در کار است تا میان حوزه و دانشگاه تقابل ایجاد کنند یعنی دشمن به دنبال فاصله میان حوزه و دانشگاه است در حالی که با وحدت میان حوزه و دانشگاه زمینه ساز تعالی و رشد در تمامی زمینه‌ها است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما