کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محور سوادکوه به دلیل ازدحام قفل شد

فارس

13 دی 1392 ساعت 20:15

محور سوادکوه به دلیل ازدحام خودروهای مختلف قفل شده است.


به گزارش بلاغ، تعطیلات چند روزه، برف و یخبندان و تصادف در محور سوادکوه مساوی با ترافیک سنگینی است که ساعت‌ها وقت مسافران و شهروندان را می‌گیرد.
تعطیلات هفته دوم دی ماه با سرازیر شدن مسافران مختلف به سوی سوادکوه و یا استفاده از این مسیر برای حضور در شهرستان‌های شمالی سوادکوه شده است و برگشت آنان از صبح روز جمعه همراه با ایجاد ترافیک‌های سنگین و قفل شدن محور سوادکوه بوده است.
مردم سوادکوه برنامه‌ریزی تعطیلات خود را در زمانی قرار می‌دهند تا برنامه‌های مهمانان استان‌های دیگر اجرایی شود و در برخی موارد لذت مسافرت تا مناطق نزدیک دیدنی شهرستان سوادکوه را بر دوری از ناراحتی اعصاب‌شان از ترافیکی که دیگران ایجاد کردند و جاده کم عرضی که سال‌ها قول تعریض آن را دادند را ندیده می‌گیرند.
کم عرض بودن جاده در برخی از مناطق محور سوادکوه که دو خودرو به سختی از کنار یکدیگر عبور می‌کنند و حضور خودروهای سنگین بر کندی عبور و مرور افزوده است.
برای ایجاد ترافیک و یا حادثه رانندگی سه عامل اصلی وجود دارد که راننده و خودرو و مسیر را شامل می‌شود و بدون تردید نقش مسیر نامناسب محور سوادکوه از مهم‌ترین عوامل ترافیک و تصادفات در این محور است.
برای مدیریت ترافیک نباید تلاش‌های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و هلال احمر و اورژانس را ندیده گرفت و البته باید پیگیری لازم از مسئولان ساخت راه‌های وزارت راه و شهرسازی و ناظران آن درباره تاخیر و ایمنی پایین محور سوادکوه توسط رسانه‌ها، نمایندگان و مسئولان را در دستور کار قرار داد.


کد مطلب: 33132

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/33132/محور-سوادکوه-دلیل-ازدحام-قفل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com