فرمانده سپاه سوادکوه در یادوراه شهدای سوادکوه مطرح کرد:

بصیرت،استکبار ستیزی و ولایت مداری سه عامل برتری ملت ایران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۳۲۹۵۶
فرمانده سپاه سوادکوه بصیرت، استکبار ستیزی و ولایت مداری مردم ایران را عامل برتری ملت ایران نسبت به امت عصر رسول الله (ص)دانست.
۰
plusresetminus
بصیرت،استکبار ستیزی و ولایت مداری سه عامل برتری ملت ایران
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین،سرهنگ یارعلی درزی در سومین یادواره شهدای شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی به جنگ خاموش دشمنان اشاره کرد و گفت: هنوز هم بوی باروت می آید اما این بار نه از توپ و مسلسل بلکه دشمن آنچنان زیرکانه وارد شده که از هر پستویی بیم خیانت می رود.
وی بصیرت، استکبار ستیزی و ولایت مداری مردم ایران را عامل برتری ملت ایران نسبت به امت عصر رسول الله (ص)انست و اظهار داشت: استقامت هشت ساله در برابر کشورهای ملحد، رشادت های ملت ایران در فتنۀ پیچیده 78، حماسه بی همتا در نابودی فتنه سال 88 و حماسه آفرینی در 9 دی از جمله مواردی است که نشان دهنده برتری این ملت به امت عصر رسوالله(ص) است.
درزی با بیان اینکه تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهداء یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، تصریح کرد: شهداء با تأسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری ، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام  جان فشانی کرده و حماسه ای جاوید آفریدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه  تجلیل از رشادت و مردانگی های شهیدان را راه عشق، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴