فرمانده نیروی مقاومت بسیج آمل خبر داد

برگزاری 950 عنوان برنامه هفته بسیج در آمل

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۲۶۰۱۳
فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان آمل گفت: بسیجیان در تمامی حوادث و حماسه‌ها با فضل الهی و ایمان راسخ همیشه در صحنه حضور دارند و پیروز میدان هستند.
۰
plusresetminus
برگزاری 950 عنوان برنامه هفته بسیج در آمل
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، سرهنگ بهروز عیسی‌زاده در نشست خبری همزمان با آغاز هفته بسیج با گرامی‌داشت این هته به حضور فعال بسیج در تمامی عرصه‌های کشور اشاره کرد و گفت: بسیجیان در تمامی حوادث و حماسه‌ها با فضل الهی و ایمان راسخ همیشه در صحنه حضور دارند و پیروز میدان هستند.


وی با بیان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه اولین کسانی که در این مشکل به صحنه آمدند و حتی در نقاط صفر مرزی حضور داشت بسیجیان بودند که با استقرار پایگاه بسیج در هر شهر و روستا توانستند مفید باشند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان آمل با اشاره به اینکه 950 برنامه فرهنگی، دینی، مذهبی، عمرانی به مناسبت هفته بسیج در سطح این شهرستان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: نواختن زنگ هفته بسیج، مسابقات فرهنگی، ورزشی، عطرافشانی گلزار شهدا، افتتاح پایگاه علمی بسیج برای نخستین بار در شهرستان، گلنگ‌زنی مسجد منطقه آسیب‌دیده امت‌آباد، افتتاح مرکز فرهنگی در رضوان 38، ویزیت رایگان و کارهای بهداشتی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تنها بخشی از این برنامه‌ها هفته بسیج در آمل است.


وی از برگزاری 450 عنوان برنامه توسط پایگاه‌های محلی شهرستان آمل در هفته بسیج خبر داد و گفت: 300 برنامه در پایگاه‌های مدارس و 170 برنامه در بسیج ادارات اجرا می‌شود.


عیسی‌زاده با اعلام اینکه رسانه امروز خط مقدم جبهه‌های جنگ نرم است، خاطر نشان کرد: رسانه ها همیشه پشتیبان بسیج و ماموریت‌های سپاه بودند و دلگرمی برای بسیجیان هستند.


وی به اعزام بیش از 50 کامیون کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشان از آمل اشاره کرد و گفت:زلزله‌زدگان غرب کشور از لحاظ پوشاک و مواد غذایی کاملا اشباه شده‌اند و از این پس مصالح و مبالغ نقدی برای ساخت منازل آنان مورد نیاز است که برای 227 روستای تخریب شده مورد باسازیی قرار بگیرد.
 

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه بسیج و بسیجی از نیروهای ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: از 5 آذر سال 58 نزدیک به 4 دهه است که بسیج در تمام زمینه‌ها با انقلاب اسلامی همکاری دارد و یکی از بدنه‌های اصلی نظام است.

 

سرهنگ بهروز عیسی‌زاده در پایان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه حضور فعال دارد، یادآور شد: در زمان جنگ و دفاع مقدس و همچنین در زمان وقوع بلایای طبیعی از قبیل سیل و زلزله و موضوعات اجتماعی و فرهنگی که در طول 4 دهه داشتیم بسیج با قدرت، روحیه و تلاش فعال بوده و در صحنه حضور داشت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما