تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۳۲۵۵۳۰
فرمانده سپاه رامسر گفت: یکی از دلنگرانی های مردم شهرستان ناامنی ها و دغدغه های اعتیاد و سرقت بود که امسال با هماهنگی که بین سپاه و نیروی انتظامی و دادستانی انجام شد گشت محله محور از هفته آینده آغاز می شود.
۰
plusresetminus
آغاز فعالیت های گشت محله با همکاری بسیج در رامسر/ بسیج و سپاه در کنار مردم هستند
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، نشست خبری سرهنگ محمد جعفری فرمانده سپاه رامسر به مناسبت هفته بسیج تشکیل شد.

جعفری در این نشست اظهار داشت: بسیجی بدون هیچ انتظار و حقوقی از زن و فرزند و کار خودشان دست کشیدند به جنگ رفتند تا دست استکبار جهانی را قطع کنند تا دست اندازی به نظام ما نداشته باشند،بسیجیان ما در دفاع مقدس خوش درخشیدند.

شهرستان رامسر آبستن اتفاقات مختلفی در قبل دفاع مقدس بود که بسیجیان ما در همه عرصه ها حضور داشتند و مردم رامسر از ابتدای این حضور بسیجیان را لمس کردند.

وی افزود: امروز که عرصه جنگ نرم و سازندگی و فرهنگی بسیجیان مجاهدت و حضور دارند.رشد طلاق و اعتیاد در رامسر بسیار درحال افزایش است که بسیجیان در بخش فرهنگی ورود کردند و درحال کار هستند.

فرمانده سپاه تصریح کرد: محور همه برنامه های بسیج خدمت رسانی مشخص به عموم مردم جامعه است.پس از زلزله کرمانشاه بسیج ورود کرد و پس از مراحل اولیه در بخش سازندگی نیز با قدرت ورود خواهد کرد .نگاه ما نگاه خدمت رسانی به مردم است.

وی همچنین افزود: در بحث خدمت رسانی مجمع خیرین خدمت رسانی را شکل دادیم و امسال ۱۲ خانه برای محرومین به همت بسیج سازندگی درحال ساخت است.

تشکیل ۱۰گروه جهادی مسجد محور برای خدمت رسانی به مردم تشکیل دادیم.

۱۲تیم پزشکی و خدمات دارویی در ۶ماهه نخست سال توسط بسیج صورت گرفت.

در مبارزه با آفات با همکاری جهادکشاورزی برای کشاورزان کلاسها و مشاوره های کشاورزی داده شد.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جامعه این است که تولید به اندازه از سوی کشاورزان صورت میگیرد ولی در بخش فروش مشکل دارند که بسیج با برگزاری نمایشگاه و ارائه غرفه بصورت رایگان به کشاورزان در بحث فروش به آنها کمک میکنیم.

وی با بیان اینکه،پایگاه بسیج علمی شهرستان رامسر را با حضور نخبگان تشکیل دادیم تا با برنامه ریزی و پیگیری برای ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی گام برداریم، افزود:پیگیری نتیجه میدهد و بسیج در همه بخش ها تا حصول نتیجه و رفع مشکل امورات را پیگیری می کند.

فرمانده سپاه رامسر گفت: یکی از دلنگرانی های مردم شهرستان ناامنی ها و دغدغه های اعتیاد و سرقت و آسیب های اجتماعی بود که امسال با هماهنگی که بین سپاه و نیروی انتظامی و دادستانی صورت گرفت که گشت محله محور از هفته آینده آغاز خواهد شد.

طرح گشت محله محور برای امنیت مناطق مختلف شهرستان که از هفته آینده با ساز و کار مشخص با قدرت آغاز خواهد شد و تعارفی با کسی ندارد و قطعا مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

افرادی که در گشت محله محور فعالیت خواهند کرد پس از شناسایی و استعلامات و … به آموزش آنان خواهیم پرداخت چراکه حفظ شان مردم رامسر بسیار مهم است.

وی افزود: هفته بسیج از دوشنبه ۲۹آبان آغاز خواهد شد و با تلاش و همت همه، هفته بسیج باشکوهی در شهرستان رقم خواهیم زد.بیش از ۱۳۰عنوان برنامه هفته بسیج د شهرستان رامسر به اجرا در خواهد آمد.

جعفری متذکر شد: محور کارهای بسیج در مساجد رامسر است و حضور مردم بخصوص جوانان در مسجد باید پررنگ باشد.

یکی از نقش های پررنگ در بسیج حضور فعالانه بانوان در رامسر است که تلاشی شهرستانی دارند و برنامه های بامحتوا را به اجرا در می آورند.

بسیج جامعه زنان با همکاری بهزیستی و دادگستری اقدامات بسیار خوبی در بخش جلوگیری از طلاق داشتند.

ایجاد صندوق های قرض الحسنه و تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت توسط بسیج بانوان اجرایی شد.

سرهنگ جعفری یاداور شد: شان شهدا بسیار بالاست و همه ما بدهکار شهدا هستیم چرا که آنان در مقابل سیل گلوگه باران ماندند و جانشان را دادند.

خانواده شهدا باید مورد احترام قرار بگیرند و همین که ما نزد خانواده شهدا می رویم و در منزلشان یادواره آن شهید را میگیریم شان خانواده را حفظ میکنیم.

وی همچنین در ادامه گفت: طرح شجره طیبه صالحین یکی از برنامه های خوب بسیج در سطح مساجد بود که جوانان و نوجوانان با تفکرمعنوی به رشد برسند.

برگزاری طرح شجره طیبه صالحین در مساجد واکسینه کردن و پادزهر هجمه های فرهنگی کشورهای بیگانه است.

وی در خصوص مصیبت وارده به مردم غرب کشور افزود: بعد از حادثه زلزله کرمانشاه پزشکان و پرستاران و استادکاران و… شهرستان رامسر به ما زنگ زدند و آمادگی خود را برای حضور در کرمانشاه اعلام کردند.

دو تریلی بار در سپاه رامسر آماده ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه است‌.

بازسازی روستاهای آسیب دیده از زلزله کرمانشاه به سپاه سپرده شده است و از پتانسیل استادکاران و کمک های نقدی مردم رامسر استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه رامسر در پایان تصریح کرد: دشمن فقط رجزخوانی میکند اما با اتحادی که با تفکر بسیجی بین مردم وجود دارد ، هیچ غلطی نمیتواند بکند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴