تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۳۲۵۳۰۷
استاندار جدید مازندران در نشست مشترک با فرمانداران،‌ بخشداران وشهرداران استان گفت: زباله محیط‌زیست و امنیت غذایی مازندران را به خطر انداخته است.
۰
plusresetminus
زباله، محیط‌زیست مازندران را به خطر انداخته است
به گزارش بلاغ، محمد اسلامی با بیان این‌که انتظار سرعت کار و پاسخگویی بیشتر را از مسئولان دارم افزود: اگر ضرورت بر جابجایی باشد به سرعت عمل خواهم کرد.

وی افزود: با مصادیق سودجوئی و نفوذ و تخلفات در شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی بدون مماشات برخورد می‌شود.

استاندار با اشاره به این که زباله، محیط‌زیست و امنیت غذایی را به خطر انداخته است افزود: باید طرح تفکیک زباله از مبدا به طور جدی به اجرا درآید.

اسلامی خاطر نشان ساخت: نهضت همگانی ساماندهی زباله در مازندران در راس امور و در اولویت است.

مقام عالی دولت در مازندران، بر مقابله جدی با ساخت ‌و سازهای غیرمجاز و تعرض به اراضی باغی، زراعی و ملی در استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه مناظر شهری به ‌ویژه ورودی‌های شهرها مملو از ساخت و سازه‌های نازیباست و آب گرفتگی در شهر قابل پذیرش نیست و معابر باید اصلاح شود.

وی با بیان این که به دلیل خصوصی‌سازی نامناسب واحدهای تولیدی به شدت آسیب دیده‌اند،‌ تصریح کرد: باید کارآمد سازی مالکیت واحدهای تولیدی استان را به جد دنبال کنیم.

استاندار ابراز کرد: کیفیت نان استان در خبازی‌‌‌‌‌ها باید ارتقا یابد و این مهم در سایه نظارت، جدیت و پیگیری محقق می‌شود.

وی بر ساماندهی حمل و نقل مازندران تاکید کرد وگفت: تصادفات و تلفات ناشی از آن در استان بالاست و باید معاینه فنی خودرو و کنترل و نظارت بر وسائل‌نقلیه عمومی جدی‌تر دنبال شود.

استاندار بر استفاده درست از ظرفیت 3 فرودگاه استان در حمل و نقل و اقتصاد مازندران تاکید کرد و یادآور شد: ساخت راه‌آهن منطقه خزر به اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

مقام عالی دولت در استان با بیان این که  گردشگری در مازندران باید صحیح مدیریت شود تا عواید اقتصادی آن بر سر سفره مردم بیاید،‌ ابراز کرد: باید با ایجاد واحدهای تورگردانی به صورت متمرکز گردشگران را به استان آورد و برخی زیرساخت‌ها و امکانات این بخش از جمله رستوران‌های بین‌راهی ساماندهی شود.

استاندار تاکید کرد: آزادسازی حریم 60 متری سواحل به طور مجدانه پیگیری و حریم دریا و رودخانه‌ها مدیریت می‌شود تا ساخت و سازهای غیرمجاز در این حرائم صورت نگیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷