تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۳۲۴۸۷۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه از برگزاری 387 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر‌ داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، محمد ابراهیمی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در زمانی که دشمن قصد تعرض به نظام نو‌پای اسلامی را داشت با تشکیل بسیج 20 میلیونی، شاهکار قرن را انجام داد و پس از گذشت سال‌ها به دور‌اندیشی امام راحل پی‌می‌بریم و بسیج نعمت بزرگ و غیر‌قابل انکاری برای حفظ نظام اسلامی است.

وی افزود: بسیج در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به اهداف و ارزش‌های دینی و انقلابی کمک کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه تاکید کرد: نظام ما پشتوانه مردمی دارد و بسیج برای دست‌یابی به اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بسیج تجلی اراده مردم است، خاطر‌نشان‌کرد: نگاه ویژه امام راحل و رهبر ‌معظم‌ انقلاب به بسیج و بسیجیان بیانگر ارزش و اهمیت آن است.

وی از برگزاری 387 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سوادکوه خبر‌داد و اظهار‌کرد: برنامه‌های محوری هم از 29 آبان تا 5 آذر در شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود که اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی از اولویت‌های فعالیت در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه تصریح کرد: افتتاح خانه‌های افراد تحت‌پوشش کمیته امداد با همکاری بسیج‌سازندگی، افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی، همایش نهضت‌های روشنگری، تجلیل از قهرمانان ورزشی، برگزاری میز خدمت برای کاهش مشکلات مردم، همایش هیأت‌های امنا اماکن متبرک و روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، تجمع بسیجیان در برنامه "شکوه مقاومت" و یادواره 113 شهید محوری شهر زیراب بخشی از برنامه‌های هفته بسیج است.

ابراهیمی با بیان اینکه هر‌کجا که نظام بخواهد، بسیجیان حضور پیدا می‌کنند به برنامه‌های کمک برای زلزله‌زدگان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: فرا‌خوان گروه‌های جهادی و متخصص برای اعزام به مناطق زلزله‌زده و تهیه و ارسال کمک‌های مردمی نیز در دستور کار ما قرار دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴