استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار ویژه بابل

برخی از پروژه های دولت هاشمی تاکنون اجرائی نشده است!

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۳۲۴۳۷
استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار ویژه بابل گفت: برخی از پروژه های سال 69 تاکنون اجرائی نشده و این سبب سرافکندگی است.
۰
plusresetminus
برخی از پروژه های دولت هاشمی تاکنون اجرائی نشده است!
به گزارش خبرنگار بلاغ،ربیع فلاح در مراسم تودیع محمدمهدوی فرماندار قبلی و معارفه رجب مولائی فرماندار فعلی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری بابل اظهارداشت: ما می توانیم واژه ای است که از دوران دفاع مقدس به ارث بردیم ،دفاع مقدس  استعداد جوانان ورزمندگان ما را شکوفا کرد و در این عرصه مازندران پیشرو در بین همه استان ها بود.
وی افزود: اینکه چگونه بتوانیم این واژه را که رزمندگان در عرصه جهاد آن را بروز دادند به ظهور برسانیم مهم است.
فلاح گفت: برخی از پروژه های سال 69 تاکنون اجرائی نشده و این سبب سرافکندگی است،هر مسئولی در هرجایگاهی اگر قادر به رفع مشکلات مردم نباشد باید قدرت عذرخواهی وکناره گیری از مسئولیت را داشته باشد.
وی بیان داشت: سیاست زدگی  وبی برنامه گی مهم ترین آفت  مدیریت است و اگربرای مردم کاری نشود باید افسوس خورد وشرمنده بود.
استاندارمازندران با توجه به اینکه وحدت و هماهنگی  و حضور گسترده مردم مازندران در انتخابات قابل تقدیر بود اذعان داشت: این مردم سزاوار خدمت بوده وباید مشکلات آنها با تدابیر و برنامه مدون حل شود.
فلاح افزود: ائمه جمعه کانون و مرکز فرهنگی ما هستند ومی توانند بزرگترین راهنما و پشتیبان مدیران باشند افتخارمن حضور در کنارآنها وبهره مندی از راهنمائی های آنهاست .
وی بیان داشت: امروز نیز کشورما همانند دوران دفاع مقدس یکه و تنها در برابر ابرقدرت های جهان ایستاده وباید پذیرفت در این شرایط حساس اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای اساسی استان نیست و باید از منایع دیگر با تدابیر مدبرانه مشکلات را با تعامل و همدلی با روحیه بسیجی  بدور از حاشیه پردازی حل کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰