تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۱۹۵۳
سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که اعضای شورای شهر اجازه شرکت در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی را ندارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از ایسنا، سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که طبق ماده "28" قانون تشکیلات و وظایف شورای شهر، اعضای این شورا از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون‌های ورزشی منع شده‌اند .
 
وزارت ورزش و جوانان چندی است که به دنبال گرفتن استعلام از سازمان بازر سی کل کشور در رابطه با شرایط قانونی حضور نامزدهای انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی که هم اکنون در در شورای شهر شاغل هستند، است که بعد از پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که نامزدهای انتخاباتی شاغل در شورای شهر اجازه شرکت در انتخابات را ندارند.
 
بر این اساس، احمد دنیامالی، عباس جدیدی و هادی ساعی اجازه حضور در انتخابات فدراسیون‌های قایقرانی، کشتی و تکواندو را ندارند، اما اگر قصد شرکت در انتخابات را دارند باید از شورای شهر استعفا دهند.
 
پیش از این نیز سازمان بازرسی کل کشور مانع از شرکت حضور بازنشسته‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست فدراسیون‌های ورزشی شده بود.
 
البته بازنشسته‌ها، در صورت ایثارگری، عضویت هیئت علمی یا داشتن مجوز از وزیر ورزش می‌توانند در انتخابات شرکت کنند اما این موارد شامل نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر نمی‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲