تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۳۱۸۷۵۳
رییس پلیس راهور استان مازندران گفت: یکی از اهداف مهم این نشست‌ها یکسان‌سازی مدیریتی تصمیم‌ها است تا بتوانیم با دستورالعمل‌ها وتجربیات هریک از مدیران در حوزه خدمت خود، فضای ایمن ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ایجاد کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، مهدی باقری به هفتمین کمیسیون تحول راهور مازندران که به میزبانی شهرستان سوادکوه برگزار شد، اشاره و اظهار کرد: در این نشست عملکرد همکاران در سطح استان برای شهروندان استانی‌و مسافران بررسی می‌شود و شرایط مهندسی ترافیک نیز در استان مورد پالایش قرار می‌گیرد.

وی افزود: در طول مسیر نیز نقاط حادثه خیز براساس شرایط وقوع تصادفات، شناسایی و این نقاط آشکارسازی می‌شود.

رییس پلیس راهور استان مازندران با اشاره به پیگیری پلیس راهور از طریق سازمان‌ها و ادارات برای اصلاح نقاط هندسی مسیر گفت:  برخورد همکاران با آن دسته از رانندگانی که در سطح خیابان‌ها ومعابر تخلف می کنند و باعث کندی حرکت یا موجب بروز تصادف می شوند در این نشست بررسی و رصد می شود.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم این نشست‌ها یکسان سازی مدیریتی تصمیم‌ها است تا بتوانیم با دستورالعمل‌ها وتجربیات هریک از مدیران در حوزه خدمت خود، فضای ایمن  ترافیکی را در محورهای مواصلاتی استان ایجاد کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما