تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۱۶۳۰۹
مهدی جهانگیری رئیس‌گروه مالی گردشگری، نایب‌رئیس‌اتاق بازرگانی تهران و برادر اسحاق جهانگیری بازداشت شد.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پس از انتشار خبر بازداشت مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری، وی در اولین واکنش پس از انتشار خبر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: اطلاع دقیقی از دلیل، چگونگی دستگیری، اتهام، ضابط و شاکی برادرم ندارم، البته وی هیچگونه مسئولیت و فعالیت دولتی ندارد. مسئله قابل پیش‌بینی بود و باید صبر کرد. امیدوارم سوءاستفاده سیاسی نباشد و عدالت، مبارزه بافساد و حاکمیت قانون برای همه یکسان اجراء شود!

گفتنی است برادرِ معاون رئیس‌جمهور، بنیانگذار و موسس بانک گردشگری بوده است. شركت سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران مشهور به سمگا نیز که بخشی از حوزه تحت مدیریت جهانگیری است، كه تيرماه 1388 با سرمايه 20 ميليارد تومانی به ثبت رسيده، ظرف مدت كوتاهي توانسته شش شركت اقماري بزرگ تأسيس كند.

به گزارش الف وی همچنین رئیس‌هیئت‌مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون هندبال، رئیس‌هیئت مدیره شرکت نگین گردشگری، رئیس‌هیئت مدیره شرکت هلدینگ صنایع و معادن ماهان و... است و سوابق همکاری طولانی با طیف مشایی در دولت‌های سابق و کنونی
داشته است.

در آیین بزرگداشت روز جهانی جهانگردی ، از مهدی جهانگیری، رئیس‌گروه مالی گردشگری، به عنوان کارآفرین برتر این صنعت تقدیر و تندیس شایستگی به دست روحانی به او اهدا شده بود.

پاداش 200 میلیونی در بانک گردشگری!
فروردین ماه 1393 خبری در رسانه‌ها منتشر شد که بر اساس آن اعضای هیئت مدیره بانک گردشگری در آخرین جلسه مجمع عمومی خود، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به اعضای مجمع پاداش داده اند!

در صورتجلسه مجمع عمومی شرکت بانک گردشگری که در تاریخ ۱۹ فروردین ماه این سال برگزار شد، آمده بود : مقرر گردید دو میلیارد ریال به عنوان پاداش به اعضای هیئت مدیره پرداخت شود.

همچنین در این صورتجلسه که به امضای محمدصادق طاهری به عنوان رئیس‌هیئت مدیره و همچنین آقایان مهدی جهانگیری و علی زیرک نژاد به عنوان ناظر نیز رسیده، مقرر گردیده ماهانه ده میلیون ریال به اعضای هیئت‌مدیره به عنوان حق حضور در جلسه
پرداخت شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما