تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
کد مطلب : ۳۱۶۰۸۱
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث‌و فوریت‌های پزشکی بابل از یک کشته و یک مصدوم بر اثر انحراف پژو پارس و برخورد با درخت در کمربندی امیرکلا خبر داد.
۰
plusresetminus
انحراف خودروی پژو در بابل یک کشته و مصدم برجای گذاشت
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، مهدی غلام‌نیاروشن سخنگوی مرکز مدیریت حوادث‌ و فوریت‌های پزشکی بابل در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی گزارش مردمی با مرکز مدیریت‌ حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل مبنی بر انحراف خودرو سواری پژو پارس و برخورد با درخت در کمربندی امیرکلا گزارش شد.
                 
وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا و میربازار را به محل حادثه اعزام کرد که تکنسین‌های اورژانس در کمترین مدت زمان در محل حادثه حاضرشدند.
                       
سخنگوی اورژانس  بابل تصریح کرد: خودرو پژو دارای دو خواهر سرنشین بود که خواهر ۱۹ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی علائم حیاتی نداشته و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت و علی‌رغم انتقال وی به بیمارستان شهید یحیی‌نژاد عملیات احیای کادر پزشکی نیز بی‌نتیجه ماند.
                
غلام‌نیا‌روشن در پایان گفت: سرنشین دوم که خواهر کوچکتر و حدودا ۱۴ساله بود  باوجود  شدت جراحات و خونریزی که در ابتدا فاقد علائم حیاتی بود اما خوشبختانه با اقدامات پزشکی اولیه و احیا وی دوباره به زندگی برگشت و به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد اما اکنون وضعیت مصدوم وخیم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴