کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به دانش‌آموزان طرح مصباح الهدی و نورالهدی در مشهد مقدس:

رسیدن به کمال و سعادت فقط در سایه تمسک به قرآن و اهل‌بیت (ع) امکان‌پذیر است

14 شهريور 1396 ساعت 0:36

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری در پیامی به دانش آموزان طرح مصباح الهدی و نورالهدی در مشهد مقدس گفت: حرکت به سمت پیشرفت و کمال فقط ذر سایه‌سار قرآن و اهل‌بیت (ع) میسر می‌شود.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری در پیامی به دانش آموزان قرآنی طرح مصباح الهدی و نورالهدی که هم‌اکنون آیین اختتامیه این طرح را در اردوگاه دانش‌آموزی مازندران در جوار ملکوتی امام هشتم امام رضا (ع) برگزار می‌شود؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید ولایت و عید سعید غدیر، گفت: حرکت به قله‌های پیشرفت و سعادت در دنیا و آخرت با تمسک به قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) میسر خواهد شد.
وی افزود: انسان با انس به این کتاب عظیم به عاقبت‌به‌خیری خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش از دیگری از پیام خود به اهداف طرح‌های قرآنی مصباح الهدی و نورالهدی اشاره و اظهار کرد: نهادینه کردن ارزش‌های دینی و قرانی و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی از دیگر اهداف این طرح عظیم قرآنی است.

شکریان در ادامه اضافه کرد: برگزاری دوازدهمین دوره اختتامیه این طرح در مشهد مقدس با حضور بیش از 600 نفر از قران آموزان، مربیان و مدیران مرتبط با این طرح، بیانگر گستردگی و استقبال کم‌نظیر این طرح قرآنی است.

وی در این پیام ضمن اهمیت ذکر توسل و دعا در این ماه ذی‌الحجه در جوار ملکوتی آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) خاطرنشان کرد: سیره عملی امام رئوف (ع) بهترین الگو برای سبک زندگی قرآنی و اسلامی است.
استاد حوزه علمیه مازندران در پایان این پیام به اهمیت مسئله ولایت در جامعه اسلامی اشاره  و تأکید کرد: عید غدیر عید ولایت است و باید قدردان این نعمت بزرگ و الهی باشیم که امروز حاصل امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی در پرتو ولایت شکل‌گرفته است و این‌همه بحران‌ها در دنیای اسلام نتیجه عدم درک درست و صحیح از مسئله غدیر و ولایت است.

گفتنی است آیین اختتامیه دوازدهمین دوره طرح قرآنی مصباح الهدی و نورالهدی با حضور 600 دانش‌آموز، مربی و فعال قرآنی از تمامی شهرهای مازندران در اردوگاه دانش‌آموزی مشهد مقدس به مدت سه روز در حال برگزاری است.

پایان پیام/


کد مطلب: 311478

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/311478/رسیدن-کمال-سعادت-فقط-سایه-تمسک-قرآن-اهل-بیت-ع-امکان-پذیر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com