تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۳۱۱۱۲۸
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شب گذشته به چهارمین پیروزی خود در لیگ دسته اول فوتبال دست یافت تا محمود فکری با این تیم به یک رکورد جالب توجه برسد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، پس از آنکه شهرداری ماهشهر تیم شگفتی ساز این مسابقات در سه هفته ابتدایی در هفته چهارم امتیاز از دست داد، نفت مسجد سلیمان به لطف چهارمین پیروزی اش ۱۲ امتیازی شد تا به تنهایی و با اختلاف امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار گیرد. این صدرنشینی با چاشنی رکورد جالبی بود که محمود فکری با این تیم به آن دست یافته است همراه شد.

نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم به چهارمین پیروزی متوالی‌اش دست یافت تا به رکورد صد درصد برد در هفته چهارم برسد. همچنین این تیم در این چهار هفته ۶ بار به گل رسیده است و نکته جالب تر این که تاکنون دروازه تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ دسته اول باز نشده است. به این ترتیب فکری با نفت مسجد سلیمان با ۴ پیروزی از ۴ بازی، ۶ گل زده و بدون گل خورده با رکوردی جالب در صدر جدول مسابقات لیگ دسته اول قرار گرفته است.

تیم نفت مسجد سلیمان شب گذشته در هفته چهارم لیگ دسته اول کشور موفق شد تیم فجر شهید سپاسی را با یک گل در مسجد سلیمان شکست دهد تا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. 

منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما