معاون فرماندار سوادکوه در جلسه ستاد برگزاری هفته دولت این شهرستان گفت: قدرت رهبری و سنگ‌بنای محکم انقلاب اسلامی باعث دوام انقلاب اسلامی در ایران شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، عین‌الله طالبی در جلسه ستاد برگزاری هفته دولت شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در سال 1360 که سال اندوه برای انقلاب اسلامی بود، قصد داشتند با ترور مسؤولان، این انقلاب را از بین ببرند، اظهار کرد: قدرت رهبری و سنگ‌بنای محکم انقلاب اسلامی باعث دوام انقلاب اسلامی در ایران شد.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: خدمت به مردم و ولایت‌پذیری از مهمتر‌ین خصایص شهیدان رجایی و باهنر یود.

معاون فرماندار سوادکوه افزود: خدمت خالصانه به مردم باعث شد تا شهیدان رجایی و باهنر در دل ملت باقی بمانند و ارزش ویژه‌ای در بین مردم کسب کنند.

طالبی با اشاره به هدف دولت برای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خاطر‌نشان کرد: مدیران ادارات و نهاد‌ها برای اطلاع‌رسانی مناسب و تقویت شفافیت‌ها برنامه‌ریزی کنند.


وی با ضروری دانستن تعامل بین ادارات و نهاد‌ها را برای خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: 25 شاخص برای برگزاری هفته دولت در نظر گرفته‌شد که در اختیار ادارات و نهاد‌ها قرار گرفت و کارمندان نمونه بر طبق شاخص‌های تعیین‌شده معرفی می‌شوند.

معاون فرماندار سوادکوه در پایان با بیان اینکه دستاورد‌های ادارات و نهاد‌های سوادکوه در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان شود، گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دولت برای هفته دولت در شهرستان سوادکوه برنامه‌ریزی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴