تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۰۷۶۵
عدم پیشرفت فیزیکی برخی از پروژه‌های مسکن ویژه تهران باعث شد تا ۳ پیمانکار فعال در مسکن تهرانسر رسما اخراج شوند و در هفته آتی پیمانکاران جایگزین معرفی شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، یک مقام آگاه گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ۳ پیمانکار فعال در مسکن ویژه تهران (تهرانسر) را به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی سایت تهرانسر خلع ید کرده و آنها را اخراج کرده است.
وی ادامه داد: اگر چه این ۳ پیمانکار از پروژه تهرانسر اخراج شده‌اند اما هنوز هیچ پیمانکاری جایگزین این ۳ پیمانکار نشده است.
وی تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در حال بررسی پیمانکارانی که قرار است جایگزین این ۳ پیمانکار اخراج شده شوند است.
این منبع آگاه افزود: هفته آینده کار بررسی و جایگزینی این ۳ پیمانکار انجام و مشخصات آنها اعلام می‌شود.
پیشتر فریبرز واحدی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در اوایل هفته گذشته گفته بود که ۳ پیمانکار مسکن ویژه تهران قرار است این هفته اخراج شوند.
وی دلیل این اخراج را کم کاری در ادامه ساخت پروژه مسکن ویژه تهران کرده بود.
واحدی گفته بود که ۳ شرکت جایگزین در حد همین شرکت‌های اخراج شده قرار دارند و عمده فعالیت آنها در تکنولوژیهای قالب تونلی است.
در پروژه مسکن ویژه تهران (تهرانسر) ساخت حدود ۲۵۶۰ واحد مسکونی بدون معارض در دستور کار قرار دارد که ۵ پیمانکار پایا سازه پاسارگاد، احرار زنجان، کوری مریم، کلبه‌سازان عمران البرز و شگفت‌ساز پایتخت حضور دارند که ۳ پیمانکار اخراج شده‌اند و به زودی جایگزین آنها مشخص می‌شود.
تنها پروژه‌ای که نسبت به سایر پروژه‌ها از سرعت خوبی برخوردار است و به گفته کارگران مشغول به کار در پروژه تا یک سال دیگر واحدهای مسکونی آماده و تحویل می‌شود، پروژه ۸۰۰ واحدی احرار است.
این شرکت در اواخر خرداد ماه سال جاری اعلام کرده بود که واحدهای مسکونی این شرکت تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود، اما برخی مهندسان فعال در سایت تهرانسر اعلام می‌کردند که این پروژه اگرچه سرعت خوبی دارد، اما تا یک سال دیگر واحدهای خود را تحویل متقاضیان می‌دهد.
در این گزارش از ذکر نام این ۳ پیمانکاری که از پروژه مسکن ویژه اخراج شده اند، خودداری شده است تا اگر این شرکتها در نقاط دیگری اقدام به ساخت و ساز می‌کنند با اعلام اسامی فعالیت‌شان مختل نشود.
دلیل اخراج ۳ پیمانکار اخراج شده کم کاری عنوان شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴