تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶
کد مطلب : ۳۰۷۲۷
مدیرعامل سیمان مازندران گفت: سیمان مازندران در رتبه پنجم تولید سیمان کشور قرار دارد که در سال جاری با افزایش تولید سیمان به 10 هزار تن در روز می‌توانیم به افزایش رتبه تا پایان سال امیدوار باشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حمید یوسفی امشب در جلسه نشست با استاندار و مدیران کل در کارخانه سیمان نکا اظهار داشت: از نظر ظرفیت نامی سیمان مازندران (نکا) رتبه پنج کشور را دارد و روزانه 7 هزار و 300 تن کلینکر تولید دارد.
وی افزود: سیمان مازندران بعد از سیمان آبیک، تهران، سپاهان، خوزستان در رتبه پنجم تولید سیمان کشور قرار دارد که در سال جاری با افزایش تولید سیمان به 10 هزار تن در روز می‌توانیم به افزایش رتبه تا پایان سال امیدوار باشیم.
یوسفی با بیان اینکه سیمان مازندران (نکا) دارای ظرفیت خوب، هدفمند و با ارزشی است یادآور شد: در آسیای میانه، سیمان ایران را با نام سیمان مازندران می‌شناسند.
وی اظهار داشت: باید در صادرات مدیریت محور باشیم که با همکاری همه پرسنل در زمینه صادرات به موفقیت‌های مناسب و قابل توجهی دست یافته‌ایم.
مدیرعامل سیمان مازندران گفت: سیمان مازندران دارای بزرگ‌ترین معدن سیمان روباز مازندران است که مواد اولیه تولیدات خود را از این معدن استخراج می‌کنیم و تولید مناسب و به صرفه‌ای روبه‌رو هستیم.
یوسفی گفت: روزانه 12 هزار تن از این معدن استخراج می‌شود و مواد افزودنی به سیمان نیز از استان‌های همجوار و داخل استان تهیه می‌شود.
وی افزود: با افتتاح دو پروژه طرح توسعه در سال‌های اخیر ظرفیت تولید سیمان به تولید روزانه 7 هزار و 300 تن کلینکر و 10 هزار تن سیمان افزایش یافته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴