تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۳۰۶۹۹۲
همزمان با گرامیداشت هفته خبرنگار در قالب نشست خبری، از فعالان رسانه و خبرنگاران شرق مازندران از سوی شهرداری نکا در مجتمع تفریحی قرمرض تجلیل شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، شهردار نکا با همراهی مسئولان واحدهای شهرداری در قالب نشست خبری با اصحاب رسانه به تقدیر از خبرنگاران پرداخت.

روح‌الله جمشیدی اردشیری در این نشست یکی از ارکان موفقیت شهرداری را شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت برشمرد و اظهار کرد: دراین راستا ظرفیت‌های بسیار قدرتمند موجود در خبرنگاران می‌تواند در شناسایی نقاط ضعف و قوت شهری کمک شایانی به توسعه و بسترسازی شهری کند.

وی افزود: خبرنگاران در بسیاری از مواقع می‌توانند هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف یک شهر محسوب شوند، در واقع با ارائه عملکرد و انعکاس اخبار به مردم می‌توانند نقاط قوت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند همچنین در زمینه نقاط ضعف در برخی از موارد با سیاه‌نمایی و نقد مخرب به عنوان نقطه ضعف در شهر تداعی شوند.

شهردار نکا با اشاره به آرمان‌های توسعه شهری، تصریح کرد: نقطه اتکای شهرداری قوت خبرنگاران و ارائه نظارت‌ها توسط این قشر است چراکه ارائه نظارت به عنوان فرصت، بستر رسیدن به آرمان‌های توسعه شهری را فراهم می‌کند.

 
 

 به گفته جمشیدی زمانی شهرداری‌ها می‌توانند در بین جوامع موفق واقع شوند که به رسالت حقیقی خود بپردازند و موفقیت خود را در سایه پشتکار، وحدت و همدلی شورایی انجام دهند.

این مسئول حوزه شهری، ادامه داد: در حوزه نظارت شاید با خبرنگاران بسیاری در ارتباط باشیم بنابراین باید به دور از سلایق شخصی و جناحی عملکردهای شهرداری و شورای شهر رسانه‌ای شود چرا که با واقع‌نگری باید عملکرد‌های اجرایی به مردم اطلاع‌رسانی گردد.

وی با بیان تخریب شهرداری در فضای مجازی، بیان کرد: عده‌ای در فضای مجازی و گروه‌های مختلف با سیاه‌نمایی از هر فرصتی برای تضعیف و تخریب شهرداری استفاده می‌کنند و ادعای ساختن آرمان‌شهر و آباد کردن امور شهری را در سر می‌پرورانند اما از کوچکترین نقطه قوتی برخوردار نیستند.

در پایان شهردار نکا گفت: در اجرای پروژه‌ها و خدمات‌رسانی به مردم ملاک سیاسی مد نظرمان قرار نمی‌گیرد چراکه حدود 61 هزار شهروند در شهر نکا با سلایق مختلف سیاسی سکونت دارند بنابراین شهرداری به عنوان متولی امور شهری به دور از نگاه سیاسی برای توسعه زیرساخت‌های شهری به عملیاتی شدن پروژه‌ها می‌پردازد.   

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰