تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۳۰۶۴۴۴
با تلاش وهمت بسیجیان و خیرین قائم شهری 6 خانه برای افراد محروم وکم بضاعت شهرستان قائم‎شهر ساخته خواهد شد.
۰
plusresetminus
بسیجیان قائم شهری ۶ خانه محروم را برای افراد نیازمند می‌سازند+تصاویر
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، مهدی خرسند در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران در محل احداث خانه توسط بسیجیان در یکی از روستاهای شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری، به منظور محرومیت زدایی وخدمات رسانی به اقشار محروم جامعه، پروژه ساخت ۶ خانه محروم از ابتدای سال در روستاهایی از جمله گل افشان و سیف کتی قائم شهر به همت بسیجیان پایگاه محلات و دانشجویان بسیجی در قالب گروه جهادی کلید خورد که به فضل الهی در هفته دفاع مقدس تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : در ساخت این خانه ها ۱۵ نفر در هر واحد مشغول کارند و هزینه ساخت هر خانه به صورت تقریبی ۵۰ میلیون تومان برآورد می شود که مبلغ ۲۰میلیون تومان از جانب کمیته امداد و مابقی آن توسط خیرین تامین می‌شود.

مدیر بسیج سازندگی سپاه قائم شهر ضمن اشاره به همت بلند خیرین شهرستان در همکاری و مساعدت در ساخت این پروژه ها، بیان کرد : آقایان باباپور، نودهی و هنرمند از خیرین همیشه در صحنه هستند که با حمایت‌های مالی خود کمک شایانی به ساخت خانه های محروم می کنند.

قابل ذکر است که تاکنون گروههای جهادی چون بسیج محلات، بسیج دانشجویی، بسیجیان گردان امام حسین(ع) و پاسداران سپاه ناحیه قائم شهر در ساخت چنین پروژه هایی با بسیج سازندگی همکاری و مشارکت داشته اند.




ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴