تاریخ انتشارجمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۳۰۲۱۲۷
فرمانده سپاه رامسر گفت: شهدا با تقدیم جان خود از قبل انقلاب و تا به امروز اقتدار و امنیت را برای انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آوردند.
۰
plusresetminus
شهدا با تقدیم جان خود اقتدار و امنیت را برای انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آوردند
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، محمد جعفری در مراسم یادواره شهدای ترور و دالخانی گفت: این شهدا در نیمه خرداد سال ۶۱ در حال انجام ماموریت با مسئولیت شهید فرجی در منطقه حضور پیدا کردند تا با منافقین کور دل مبارزه کنند و در راه مبارزه با دشمنان جان خود را تقدیم کردند تا انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی افزود: شهدا از خود گذشتند تا این نظام بماند و امروزه کوچکترین کاری که در مقابل آنان میتوانیم انجام دهیم بزرگداشت نام شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام شامخ آنان است.

فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد: در کشور ما ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام و انقلاب شد و منافقین کور دل از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی عزیزان ما را شهید کردند و شهدا در خون غلتیدند.

جعفری گفت: منافقین امروزه در چهره های مختلف عرض اندام می کنند که آخرین بار فاجعه حرم امام و مجلس شورای اسلامی بود که با هوشیاری سپاه، بسیجیان و نیروی انتظامی مشت محکمی بر دهان منافقین زدند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا موجب تقویت روحیه معنوی و دینی ما می شود و این یادواره ها یقیناً کاری موثر در امور فرهنگی انقلاب ما است.

فرمانده سپاه رامسر در پایان گفت: شهدا با تقدیم جان خود از قبل انقلاب و تا به امروز اقتدار و امنیت را برای انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم تا پاسداران خون های پاک و اهداف بلند و والای آنها باشیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰