بیانیه شورای اسلامی شهر بابل به مناسبت روز قدس:

مظلومیت قدس شریف را با مشت‌های گره کرده فریاد خواهیم زد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۳۰۰۰۰۸
خادمان مردم شهر بهارنارنج در شورای اسلامی چهارم این شهر بر حسب وظیفه انسانی و دینی خود در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت خواهند کرد.
۰
plusresetminus
مظلومیت قدس شریف را با مشت‌های گره کرده فریاد خواهیم زد
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، روزی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران آن را بنا نهاده و با تاسی از مولایمان علی(ع) برای دستگیری و حمایت از مظلومان عالم علی‌الخصوص فلسطینیان مقاوم به روز قدس که قبله اول خداجویان جهان است مزین شد.
 

این نامگذاری ورای همه تفکرت و عقاید روشنفکری سیاسی در واقع احیای تفکر مقاومت و تحکیم بخش وحدت امت اسلامی است و فرصتی برای زنده شدن امیدهای ملت‌های اسلامی در سراسر جهان برای زیستنی از جنس صلح و آزادمردی.
 

ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بابل ضمن تقبیح حرکات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل که در دنیای امروز با حمایت‌های آمریکای جهانخوار و برخی از کشورهای بی‌هویت عربی عالی‌الخصوی آل‌سعود ملعون  بر علیه مردم بی‌گناه فلسطین، این ناجوانمردانگی‌ها را محکوم و از سازمان‌های به اصطلاح صلح بین‌المللی و سازمان‌ملل متحد می‌خواهد مسئله حکومت و دولت سرزمین فلسطین را به مردم این منطقه از جهان واگذار نماید و اگر داعیه حمایت از یهودیان را دارند در سرزمین‌های خودشان آن‌ها را جا دهند نه آن که با فشارهای تجاوزگرانه بخواهند کشوری جعلی به نام اسرائیل بر روی نقشه جهان ایجاد کنند که همچنان مسلمانان جهان معتقد هستند که اسرائیل فقط یک رژیم غاصب است در لوای تفکر صهیونیزم و حتما با وعده رهبر انقلابی ما تا ۲۵ سال دیگر محو خواهد شد.
 

خادمان مردم شهر بهارنارنج در شورای اسلامی چهارم این شهر بر حسب وظیفه انسانی و دینی خود در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت خواهند کرد تا همچنان بر آرمان‌های انقلابی مردم ایران اسلامی و حمایت از مستضعفان جهان از جمله مردم فلسطین تاکید کنند و مردم خداجوی بابل را به حضور پرشور در این عرصه دعوت می‌نمایند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴