تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۹۶۳۸۴
سرپرست نمایندگی آستان‌قدس رضوی در مازندران گفت: گسترش فرهنگ زیارت از طریق جلب اعتماد اجتماعی با فعالیت برای محرومیت‌زدایی از جامعه، رسالت نمایندگی آستان‌قدس رضوی در سراسر ایران اسلامی است.
۰
plusresetminus
ایران اسلامی همه مواهب خود از جمله امنیت بی‌مثالش را مرهون ولایت است
به گزارش بلاغ، محمداسماعیل امام‌زاده، که در دومین همایش توجیهی خادمیاران استان مازندران سخن می‌گفت، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ایران اسلامی همه مواهب خود از جمله امنیت بی‌مثالش را مرهون ولایت است.
 
وی با اشاره به حفاظت ایران توسط اهلبیت علیهم‌السلام بویژه حضرت رضا(ع)، خدمت به زائران آن حضرت را از وظائف نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور دانست و گفت: کسانی که به کسوت مقدس خادمیاری در می‌آیند و تمام دغدغه‌شان رفع دغدغه از امام رئوف در رفع محرومیت از محرومان و ضعیفان است، قطعاً مورد عنایت ویژه حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) قرار دارند.
 
سرپرست نمایندگی آستان‌قدس رضوی در مازندران با اعلام اینکه در تمام شهرستان‌های این استان رابطان و نمایندگان آستان‌قدس رضوی انتخاب شده‌اند، یادآور شد: همه مردم متدین و ولایی مازندران امکان خادم‌الرضاشدن را دارند و با ثبت‌نام در این امر مقدس می‌توانند به جرگه خادمیاران رضوی در آیند.
 
به گزارش بلاغ، در این همایش، که با حضور 120 متقاضی‌ثبت‌نام شده خادمیاری برگزار شد، ضمن توجیه شرکت‌کنندگان نسبت به وظائف خادمیاران، همه حاضران آمادگی کامل خود برای طی مراحل بعدی را اعلام کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴