نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

سند 2030 اجرای فرهنگ آمریکایی در میان دانش‌آموزان ایرانی است

تاریخ انتشارجمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۹۵۵۱۰
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: سند 2030 اجرای فرهنگ آمریکایی در میان دانش‌آموزان ایرانی است برجام که می‌خواستند تمامی تحریم‌ها را بردارند اما تحریم‌های جدید به آن اضافه شد.
۰
plusresetminus
سند 2030 اجرای فرهنگ آمریکایی در میان دانش‌آموزان ایرانی است
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در سخنرانی امروز نماز جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم امیدواریم که بتوانیم از این ماه بهره کافی را ببریم، اظهار کرد: سخن امام بیدار کننده است و باید وصیت امام را در تمامی ادارات نصب شود و حداقل دو مورد از آن اجرا شود.
وی افزود: امام با سخنرانی خود در مدرسه فیضه وابستگی نظام را به استکبار در روز 14 خرداد افشا کرد و پذیرش ذلت را در این سخنرانی فریاد زد و این امر موجب دستگیری امام و اعتراض مردم در خیابان‌ها شد که در نتیجه استکبار مردم را به گلوله بست و قیام 15 خرداد را ایجاد کرد و البته همان سخنرانی امام بذر انقلاب را در 22 بهمن فراهم کرد.
معلمی در بخش دیگری از سخنانش درباره سند 2030 با اشاره به اینکه این سند باید در سال 2030 در تمام کشورها اجرا شود با بیان این سؤال که آیا آنطور که دولت ادعا می کند سند اشکالی دارد یا ندارد؟، تصریح کرد: وزیر آموزش و پروش می‌گوید اجرای سند 2030 را متوقف کردیم و وزیر هم این سند را در چارچوب نظام نمی‌داند حال که خود این سند را در مغایر با اسلام می‌دانند نباید امضای آن را می‌پذیرفتند.
امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه یکی از بندهای 2030 آن است که دین آزاد شود، گفت: کسانی که این سخن را می‌زنند تفسیر می‌کنند که بهاییت، وهابیت و بودایی نیز دین است و هر چه مسائل انحرافی است را جز دین قرار می‌دهند همانند برجام که می‌خواستند تمامی تحریم‌ها را بردارند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: پس از انتخابات نیز نماینده سنا تحریم جدید تصویب کرد که هسته‌ای قطع شود و اگر موراد هسته ای قطع شود پس از آن فعالیت‌های سپاه و نظامیمان را نیز باید متوقف کنیم در واقع آمریکا می‌خواهد ایران را به پیش از بهمن 57 برگرداند که آمریکا و عوامل آمریکا باید این آرزو را به گور ببرند.
این مسئول در ادامه، عنوان کرد: آنان با اجرای سند 2030 می‌خواهند فرهنگ آمریکایی را به دانش‌آموزان آموزش دهند در حالی که پس از انقلاب نهضت سوادآموزی با آموزه‌های دینی در حال فعالیت بود، آنان فقط در حال جنجال هستند.
آیت الله معلمی تأکید کرد: گوش فرا ندادن به فرامین رهبری به ضرر همگان و عمل به آن مایه عزت است و دشمنان می‌خواهند دز اصل نظام ناسازگاری ایجاد کنند.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در یکی از بیانات زشت خود پس از انتخابات که می‌گوید این انتخابات پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود،بیان کرد: چرا حرمت مردم را نگه نمی‌دارید در حالی که همه باید حرمت مردم را نگه دارند، چرا به افرادی که به آقایی رئیسی رای داند احترام نمیگذارید و آن ها را خشونت طلب عنوان می‌کنید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطبه نماز جمعه، بیان کرد: حتی مسئولان نیز باید حرمت مردم را نگه دارند و نباید سخنان مسؤولان با زور باشد که هر چی گفتن اجرا کنیم بلکه حرف امامت است که باید اجرا شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴