تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۲۹۴۶۵
در حالی که پیشروی ارتش سوریه در مناطق مختلف ریف حلب برای تعقیب گروههای مسلح درمنطقه "قلمون" ادامه دارد، ۳۰ تروریست از جمله شماری از سرکردگان گروهک "جبهه النصره" در شهر حربتا توسط ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، جهان به نقل از العالم، نیروهای ارتش سوریه امروز طی یک عملیات حساس و دقیق، اتاق عملیات گروههای مسلح در اتوبان بین المللی حلب به ادلب را هدف قرار دادند. از سوی دیگر یگان های ارتش در یک عملیات موفق در "برزه"، انبارهای سلاح و مهمات تروریست ها را منهدم کردند.
خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" گزارش داد: یگان های ارتش در یک عملیات موفق در شهرک برزه، پناهگاههای تروریست ها در "نقطه الخال" را منهدم کردند. همچنین یک منبع نظامی گزارش داد که در این عملیات، شماری از تروریست ها از جمله "العکید ابومصطفی" کشته شدند. علاوه بر این، طی عملیات یگانی از نیروهای ارتش در این شهرک شمار دیگری از تروریست ها در جنوب درمانگاه "تشرین" کشته و زخمی شدند.
از سوی دیگر، نیروهای ارتش سوریه امروز جمعه با انجام عملیات دقیق و حساسی در نزدیکی ساختمان "تحقیقات کشاورزی" در اتوبان بین المللی حلب به ادلب، اتاق عملیات بزرگ تروریست ها و انبار سلاح و مهمات آنها را مورد هدف قرار دادند که در جریان آن، ساختمان های مذکور به طور کامل منهدم و تروریست های پناه گرفته در آنها کشته شدند.
همچنین نیروهای ارتش سوریه، محل استقرار و اختفای گروههای مسلح در شهرک های "ابوالظهور" و "البویطی" در نزدیکی فرودگاه نظامی "ابوالظهور" و روستاهای "تل منلس" و "المزارعه" واقع در حد فاصل میان روستاهای "احسم" و "الباره" و در نزدیکی "میدان الدله" در شهر "معره النعمان" را هدف قرار دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲