نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

کسی که امنیت کشور را در انتخابات حفظ نکند سیلی خواهد خورد

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۹۲۱۱۰
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: حضور همراه با نظم و اخلاق اسلامی و دینی در انتخابات باید رعایت شود و این نظم و آرامش در انتخابات مایه عزت و آبرو برای نظام است.
۰
plusresetminus
کسی که امنیت کشور را در انتخابات حفظ نکند سیلی خواهد خورد
به گزارش بلاغ به گزارش قائم آنلاین، علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: همه نگرانی‌ها در آموزش و پرورش برای پیشگیری از سند 2030 است به طوری که حتی رهبری نیز از این موضوع گله کرده بودند.

وی افزود: سند 2030 حدود 5 سال پیش تصویب شد اما به دلیل نامناسب بودن مفاد آن ومقایر بودن با اسلام اجرا نشد در حالی این سند از اصل دارای مشکلاتی است که نباید در مدارس اجرا شود.
.
امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه دولتمردان سند 2030 را خود امضا کردند و به اجرایش پرداختند، بیان کرد: این سند را رئیس جمهور و معاونش امضا کردند حال از معلمان در زمینه اخلاق در آموزش و پرورش دعوت می‌کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: دولتمردان سند تحول آموزش و پرورش را اجرا نکردند اما این سند را برای اجرا آماده ‌کردند و آنان حتی اعلام نکرد که چنین سندی را امضا کردند که این خلاف اخلاق بود.
این مسئول، عنوان کرد: باید از این سند 2030 دست برداریم چراکه نشانه بیگانگی دولت در برابر بیگانگان است این خطر جدی بوده که پشتوانه امامت و ولایت ندارد و باید از آن دست کشید و در برابر نفوذ بیگانگان بایستیم.
وی تصریح کرد: باید ماهیت انقلاب را حفظ کنیم و اگر هیئت دولت فقط پنج سطر از سیاست‌های رهبری را اجرا می‌کرد این همه از رهبری و مردم فاصله نمی‌گرفتند.

معلمی با بیان اینکه این ملت و جمهوری اسلامی از امام است، تأکید کرد: امروز روز سرنوشت‌سازی است که همه مردم باید در صحنه حضور داشته باشند و حتی رهبری پس از رأی دادن در دیدار با دانشجویان اعلام کردند که امنیت کشور باید در انتخابات حفظ شود و اگر هر کسی امنیت کشور را در انتخابات حفظ نکند سیلی خواهد خورد.

وی گفت: حضور همراه با نظم و اخلاق اسلامی و دینی در انتخابات باید رعایت شود و این نظم و آرامش در انتخابات مایه عزت و آبرو برای نظام است.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید اقدام عملی داشته باشد، تصریح کرد: اگر دولتمردان اندکی از بیانات رهبری را اجرا کنند موجب موفقیت و پیشرفت خودشان و کشور می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴