تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۲۸۲۲۳۳
سازمان سنجش نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب 10 هزار نیروی انسانی در سال 95 برگزار شد و هم اکنون سازمان سنجش نتایج نهایی این آزمون استخدامی را اعلام کرده است.

طبق اطلاعیه‌ای که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است، داوطلبان پذیرفته شده در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی برای آموزش و پرورش باید برای طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت‌های عمومی، گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و دوره مهارت‌آموزی) به شرح زیر اقدام کنند.

پذیرفته‌شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

پذیرفته‌شدگان قبل از مراجعه به هسته‌های گزینش استان‌ها اقدامات زیر را انجام دهند:

در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام کنند و به همراه تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه و کارت ملی حداکثر تا 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته‌های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال یا به صورت حضوری تحویل دهند.

لازم است در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی شود و عدم تکمیل فرم مربوطه یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف تلقی می‌شود.

معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت‌های عمومی انجام می‌شود، بر این اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش ضمن حضور در ادارات امور اداری آموزش و پرورش استان‌ها نسبت به اخذ معرفی‌نامه جهت گواهی عدم سوء پیشینه به منظور تشکیل پرونده استخدامی اقدام کنند.

چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته‌ شده مورد تایید قرار نگیرد، انجام معاینات پزشکی و سوء پیشینه هیچ‌گونه حقی برای فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

در صورت تایید صلاحیت‌های عمومی، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی پذیرفته‌شدگان موظفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی به ادارات کل استان‌ها مراجعه کنند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما