تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۸۰۹۶
مذاکرات ایران و 1+5 صبح روز پنجشنبه ساعت 11 به وقت محلی در مقر سازمان ملل آغاز می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، هیأت‌های مذاکره کننده 1+5 روز چهارشنبه وارد ژنو شدند و عصر چهارشنبه نیز کاترین اشتون که ریاست 1+5 در مذاکرات با ایران را بر عهده دارد وارد ژنو شد.
 
همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس هیأت مذاکره کننده ایران با 1+5 نیز چهارشنبه شب وارد ژنو شد.
 
وزیر خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس یونسکو روز سه‌شنبه به فرانسه رفته بود و پس از پایان برنامه‌هایش در پاریس و دیدار با لوران فابیوس همتای فرانسوی خود راهی ژنو شد. دیگر اعضای تیم مذاکره کننده ایران نیز روز چهارشنبه وارد ژنو شدند.
 
ظریف و اشتون قرار بود چهارشنبه شب در ضیافت شام با یکدیگر دیدار کنند اما با توجه به اینکه هر دو در آخرین ساعت چهارشنبه شب وارد ژنو شدند، این دیدار به صبح پنجشنبه و در قالب یک صبحانه کاری موکول شده است.
 
مایکل مان سخنگوی اشتون عصر چهارشنبه به خبرنگاران حاضر در محل اقامت هیأت‌های مذاکره کننده گفت که مذاکرات ژنو 2 ساعت 10 به وقت محلی در مقر سازمان ملل آغاز می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، طبق روال مذاکرات ژنو 1، گفت‌وگوهای پنجشنبه در نشست افتتاحیه با حضور ظریف و اشتون برگزار خواهد شد و سپس با حضور معاونان وزیران خارجه 1+5 و معاونان وزیر خارجه ایران مذاکرات دنبال می‌شود.
 اطلاع یافت که وندی شرمن نماینده آمریکا عصر چهارشنبه در جمع محدودی از خبرنگاران نشستی توجیهی در محل اقامتش درباره مذاکرات با ایران داشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴