تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۷۵۳۹۴
معاون فرماندار سوادکوه در جمع مسئولان ادارات و نهاد‌های این شهرستان گفت: محدودیت‌های مدیران و کارکنان ادارات و نهاد‌ها درباره انتخابات مورد توجه قرار گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، عین‌اله طالبی در آخرین جلسه شورای اداری سال 95 شهرستان سوادکوه در جمع مسئولان ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه ضمن گرامیداشت هفته شهدا اظهار کرد: به فرموده امام راحل، هر‌چه داریم از شهداست و ما باید قدر‌دان آنان باشیم و جدول دیدار سالانه با خانواده شهدا و ایثار‌گران با حضور مدیران ادارات و نهاد‌های شهرستان برنامه‌ریزی شد.

وی به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست‌جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد:کلید برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست‌جمهوری در شهرستان سوادکوه زده‌ شد.


معاون فرماندار سوادکوه افزود: بر طبق ماده ۲۱ انتخابات ریاست‌ جمهوری و ۶۷ انتخابات شورا‌ها، ادارات موظف به همکاری برای برگزاری انتخابات هستند.

طالبی با اشاره به لزوم توجه کامل بر نحوه تبلیغات انتخابات، تصریح کرد: محدودیت‌های مدیران و کارکنان ادارات و نهاد‌ها درباره انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: استفاده از امکانات و جایگاه مدیریتی ادارات و نهاد‌ها در انتخابات رصد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود و اخبار انتخابات توسط ادارات و نهاد‌های مرتبط برای اجرایی‌شدن قوانین رصد و پایش می‌شود تا ضوابط و قوانین اجرایی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴